مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی در اهواز برگزار شد


مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی در اهواز برگزار شد

اهواز - ایرنا - رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی خوزستان در 2 بخش آقایان و بانوان مشخص شدند.

ابراهیم جوانمردی جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت‌ها امروز جمعه، ۲۷ دی‌ماه در سه کلاس آقایان و یک کلاس بانوان به میزبانی اهواز در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی غدیر برگزار شد.

وی با بیان این‌که مسابقات آقایان در کلاس های ۱۵۰۰، ۲۰۰۰ و آزاد برگزار شد گفت: بیش از ۵۰ نفر از برترین‌های استان در این دوره حضور داشتند که به زیبایی مسابقات افزوده شد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: در کلاس ۱۵۰۰ امین دلگرم، مجید نادری و مازیار حاتمیان اول تا سوم شدند همچنین در کلاس بانوان مرضیه فتحی، فاطمه احمدی و فاطمه اخلاقی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در کلاس ۲۰۰۰ بهنام دانش پور، شایان نریمانی و بابک رحیمی اول تا سوم و در کلاس آزاد رضا قنواتی، آرش برقک و علی صفایی عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

جوانمردی با بیان اینکه مسابقات اسلالوم همگانی همواره از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و نفرات برتر استان و کشور در این رقابت ها حضور داشتند گفت: نفرات برتر نیز به مسابقات کشوری که اسفندماه برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

وی گفت: همزمان با برگزاری این رقابتها، گردهمایی خودروهای آفرود، کلاسیک و اسپرت شهری انجام شد که علاقه‌مندان نظاره گر این خودروها بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران