راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از اقتدار ایران برگزار شد


راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از اقتدار ایران برگزار شد

شهرکرد-ایرنا- راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری بر ضد توطئه‌های آمریکا و در حمایت از اقتدار و صلابت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران در شهرهای مختلف چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز جمعه با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر علیه سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی راهپیمایی کردند.

در ادامه این راهپیمایی، یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش ، شهدای سانحه هواپیمایی اوکراینی و جان‌باختگان حادثه کرمان نیز گرامی داشته شد.

راهپیمایان در تجمع خود، نسبت به خصومت و دشمنی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و توطئه‌های استکبار جهانی ، از آمریکا اعلام انزجار کردند.

راهپیمایان که تمثال شهید سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت را در دست داشتند، هر گونه توطئه دشمن در راستای تضعیف اقتدار جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح و سپاه را محکوم کردند.

این راهپیمایی در شهرکرد از محل مصلا تا چهارراه اداره برق ادامه داشت و در این آیین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسوولانی استانی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط