امام جمعه اردبیل: اقتدار ایران اسلامی محصول مقاومت است


امام جمعه اردبیل: اقتدار ایران اسلامی محصول مقاومت است

اردبیل - ایرنا - امام جمعه اردبیل گفت: امروز ایران اسلامی قدرت فایق منطقه بوده و این اقتدار محصول مقاومت است.

آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل با اشاره به آثار انتقام سخت اظهار داشت: در چند روز اخیر ۲ موفقیت بزرگ نصیب کشور و ملت ما شد، اول اجتماع میلیونی در تشییع جنازه سردار شهید سپهبد سلیمانی بود، این اجتماع چندین دهه جنگ روانی دشمن را خنثی کرد و دیگری انتقام بسیار خطیر سپاه از آمریکا بود که در برکات آن هرچه گفته شود، کم گفته شده است.

وی افزود: از این ۲ موفقیت بزرگ، دشمن غدار ما مثل انسان مار گزیده به خود پپچید تا اینکه حادثه ناگوار هواپیمای اوکراینی اتفاق افتاد و مستمسک عظیمی برای دشمن درست شد.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه ما با جان‌باختگان این حادثه همدرد بوده و از این حادثه قلبا ناراحت هستیم از دولتمردان خواست در بررسی علل این حادثه اهتمام مضاعف داشته باشند.

وی ادامه‌داد: دشمن تلاش می‌کند با این حادثه اثر ۲ دستاورد بزرگ یعنی تشییع میلیونی و انتقام موشکی پایگاه عین‌الاسد را از بین ببرد در صورتی که با انتقام سخت ایران از آمریکا سایه جنگ برای همیشه از سر کشور ما کوتاه شده و معلوم گشت که آمریکا هیچ‌وقت در برابر ایران قادر به راه انداختن جنگ در منطقه نیست.

عاملی با اشاره به اینکه این امنیت بزرگ معلول قدرت سپاه بوده و دیگر ذره‌ای امکان دخالت نظامی در ایران نیست، افزود: گزینه جنگ از روی میز آمریکا تا ابد کنار گذاشه شد و واشنگتن از این به بعد تمام تلاش خود را در جهت محاصره اقتصادی ،جنگ روانی و به‌هم ریختن اوضاع داخلی ایران متمرکز می‌کند.

وی تشریح‌کرد: آمریکا به جنگ اقتصادی پناه برده و این اقدام وظیفه مسوولان و ملت را در عرصه اقتصاد سنگین می‌کند.

امام جمعه اردبیل بیان‌کرد: حماسه سپاه صیانت عظیمی برای کشور بدست آورده و تکلیف روسای جمهوری آینده آمریکا را نیز مشخص کرد،آنها فقط باید خون بگریند، آنها خوب فهمیدند که زمان تهدید ایران گذشته است.

عاملی گفت: با این انتقام سخت، ملت‌ها در برابر آمریکا دل و جرات پیدا کردند و از این به بعد کار آمریکا خیلی سخت شد چون ایران طلسم را شکسته و تمام معادلات را به هم ریخت و از حالا فصل جدیدی از مقاومت در برابر قدرت اهریمنی واشنگتن شکل گرفته است.

وی ادامه‌داد: این ماجرا جایگاه بین‌المللی ایران را هزاران پله بالا برد، تا حال هیچ کشوری قدرت درگیر شدن و جنگ روبرو با آمریکا را نداشته و ندارد و این موضوع محبوبیت ایران اسلامی و محبوبیت نظام اسلامی را چند برابر کرد، به حدی که تمام ملت‌ها و دولت‌ها غبطه چنین مقامی را می‌خورند و ما باید این قدرت بزرگ سپاه را پاس بداریم.

امام جمعه اردبیل تاکیدکرد: در این ماجرا به یک نکته بسیار مهم باید دقت کرد و آن اثر هزینه‌کرد ایران در ایجاد کمربندی امنیتی برای خود بود و سردار سلیمانی در این باب خیلی تلاش کرد.

وی گفت: اسرائیل برای آنها رگ حیاتی است و آمریکا فهمید اگر حمله کند در یک تله بزرگ خواهد افتاد و اکنون آنهایی که چند سال است ناجوانمردانه نوشتند که نظام اسلامی، دولت و نیروهای مسلح ما در خارج از ایران چه کار می‌کنند، چشمان خود را باز کنند و بفهمند که ایران چه آینده‌نگری داشت و در واقع هر چه خرج کرده برای امنیت ایران خرج کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل