شهید سلیمانی دشمن را نابود و رسوا کرد و به مقاومت را جان دوباره بخشید


شهید سلیمانی دشمن را نابود و رسوا کرد و به مقاومت را جان دوباره بخشید

حجت الاسلام ابراهیمی پور شجاعت سردار حاجی زاده در قبول مسئولیت سقوط هواپیمای اوکراینی را ستودنی دانست و گفت: جا دارد مسئولان کشورمان اشتباهاتی را که مرتکب می شوند مانند این سردار شجاع به گردن بگیرند و از وی الگوبرداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» امروز (جمعه 27 دی) در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان، با بیان اینکه سپاه پاسداران با حمله به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکایی ها در عراق انتقام سختی را از آنها گرفت اظهار کرد: نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چنان حمله ای به پایگاه آمریکا انجام داد که این حمله از جنگ جهانی دوم به بعد بی سابقه بود چرا که از آن زمان تاکنون هیچ کشوری چنین کاری را با آمریکایی های خبیث انجام نداده بود.

امام جمعه آبادان به حادثه اندوه بار سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی اشاره کرد و افزود: دشمنان و بدخواهان نظام می خواهند با توسل به سقوط هواپیمای مسافربری، پیروزی بزرگ سپاه پاسداران در حمله به پایگاه آمریکایی ها را تحت شعاع قرار دهند؛ سقوط هواپیمای مسافربری واقعه دردناکی بود که همه ما را غمگین کرد اما این واقعه ابهامات و زوایای مشکوک زیادی دارد که باید آشکار شود.

وی شجاعت سردار حاجی زاده در قبول مسئولیت سقوط هواپیمای مسافربری را ستودنی دانست و اضافه کرد: جا دارد مسئولان کشورمان اشتباهاتی را که مرتکب می شوند مانند این سردار شجاع به گردن بگیرند و از وی الگوبرداری کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: در جریان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، سناریو و موج ‌سواری‌ زیادی از سوی دشمن راه‌اندازی شد تا حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق کمرنگ جلوه داده شود.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی دشمن را نابود و رسوا کرد و مقاومت را جان دوباره و نابودی آمریکا را سرعت بخشید و کسی نمی‌تواند حاج قاسم سلیمانی باشد ابراز کرد: نگاه انقلابی و سیره این شهید والامقام نباید کمرنگ شود؛ هدف شهید سلیمانی خارج شدن آمریکا و اسرائیل از منطقه بود که باید این هدف توسط جوانان امروزی دنبال شود.

خطیب نماز جمعه آبادان با اشاره به موج سواری آمریکا پس از سقوط هواپیمای اوکراینی اذعان داشت: اگرچه پس از این حادثه سئوالات و ابهامات زیادی در اذهان مردم به وجود آمد اما هدف ایران در این جریان پنهان و کتمان کردن قضیه نبود، باید اطلاعاتی در این خصوص کسب می شد تا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: حادثه تلخ هواپیمای اواکراینی پس از اینکه مردم در حال چشیدن حلاوت و شیرینی عملیات غرورآفرین سربازان و سپاهیان رشید اسلام به استکبار بودند، رخ داد و با این رخداد، شیرینی به تلخکامی تبدیل شد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور بیان کرد: در حالی که سرداران سپاه کشور مایه عزت و اقتدار نظام و ملت هستند در جریان این حادثه از محضر و پیشگاه مردم عذر خواستند و خود را تسلیم قانون کردند، آمریکا سناریو و موج سواری راه اندخت تا حمله موشکی ایران به پایگاه این کشور در عراق به فراموشی سپرده شود.

وی به برخی تحرکات در هفته اخیر در دانشگاه تهران نیز اشاره کرد و افزود: در حالی که دانشجویان کشور در حال پاس داشتن عزیزان از دست رفته در سانحه هواپیما اوکراینی بودند برخی سودجویان اقدام به حرکات تحریک آمیز کردند.

امام جمعه آبادان با انتقاد از سلبریتی ها تاکید کرد: همراهی عده ای مدعی هنر با سفیر انگلیس و جسارت و گستاخی و شعارهای هنجارشکنانه بخشی از سناریو و موج سواری‌ها در جریان حادثه هواپیمای اوکراینی بود.

وی حضور پرشور و با شکوه مردم در تشیع پیکر پاک و مطهر سرادر سپهبد شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش در شهرهای مختلف را رفراندوم حمایت مردم از جریان مقاومت خواند و خاطر نشان کرد: حضور حدود 25 میلیون نفر از مردم انقلابی کشورمان در تشییع سرادر شهید سلیمانی نشان داد که راه مقاومت ادامه خواهد داشت و مردم ما راه سردار شهید سلیمانی و همرزمانش را ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخشی دیگر از خطبه ها با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات اظهار داشت: همه توطئه های دشمنان در جهت تضعیف روحیه مردم و نیز ضربه زدنه به انقلاب و نظام است و هم اکنون دشمنان انتخابات را نشانه گرفته اند و قصد دارند مردم را از حضور در این انتخابات دلسرد کنند.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی و با بصیرت ایران دوباره دشمنان را مایوس خواهند کرد یاد آور شد: مردم همچنین باید هوشیار باشند تا افرادی را به مجلس بفرستند که خدمتگزار و دلسوز هستند و بتوانند اهداف و آرمان های شهیدان و ملت ایران را دنبال کنند.

مردم شهید پرور و مقاوم آبادان پس از اقامه نماز جمعه، همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی با شکوهی اقدامات تروریستی آمریکا در ترور سرادر شهید سلیمانی را محکوم و با بازماندگان حادثه سقوط هواپیمای مسافری نیز ابراز همدردی کردند.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند