سرآسیایی: ما فقط دچار یک سکته کوچک شدیم


سرآسیایی: ما فقط دچار یک سکته کوچک شدیم

سرمربی شهرخودرو خراسان می گوید فکر می کنم که ما فقط دچار یک شکستگی و سکته کوچک شدیم چون زمان برای ترمیم نداشتیم و شرایطی که اتفاق افتاد به باشگاه لطمه زد و ما یک بازه زمانی و از همه مهمتر یحیی گل محمدی را از دست دادیم.

مجتبی سرآسیایی در نشست خبری بعد از دیدار با شاهین بوشهر گفت: از لحاظ کیفی نمی توان نمره ای به بازی داد. متاسفانه مسائل فنی انقدر در مسائل حاشیه ای وارد شد که بازی از روند عادی خود کاملا خارج شد.

وی افزود: دقایق ابتدایی بازی خوب بود و هر دو تیم موقعیت خوبی داشتند. در ۲۰ دقیقه اول ما چند موقعیت خوب داشتیم، و خیلی خوب شروع کردیم. با توجه به بازیکنانی مثل صادقی، خلعتبری و آقاجان پور که در اختیار نداشتیم. بازیکنانی که این فصل از ما جدا شدند و تقریبا در این شرایط تقریبا دست ما خالی بود اما شرایط داخل زمین شروع خوبی داشتیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی شهرخودرو خراسان اظهار کرد: اتفاقات بازی انقدر شرایط فنی را تحت تاثیر قرار داد که متاسفانه هم روند داوری و هم فنی فوتبال کاملا از شرایط خودش خارج شد و جای تاسف دارد. باید بگویم که من اینقدر خاطرات خوب و تعاریف خوب از مردم بوشهر شنیده بودم که اتفاقات داخل استادیوم برای من جای سوال دارد.

سرآسیایی بیان کرد: هر اتفاقی که افتاده قطع به یقین کارشناسان در مورد آن نظر می دهند.

وی خاطرنشان کرد: ما شرایط شاهین بوشهر، مردم خونگرم این استان و تیمی با این پتانسیل ها را درک می کنیم. شاهین در جای بدی از جدول گیر کرده ولی نباید اینقدر شرایط فوتبال را نازیبا کنیم و اصل فوتبال را تحت تاثیر قرار دهیم.

این سرمربی اضافه کرد: البته باید بگویم که شاید همه تماشاچیان این کار را انجام نمی دادند اما ۹۰ دقیقه با بلندگوی دستی فحش دادن فکر می کنم از قاعده فوتبال خارج است و قطع یقین تمام شرایط فنی و جوی را تحت تاثیر قرار می دهد. بازیکنان ما مات و مبهوت بودند از شرایط پیش آمده. نیروی انتظامی، ناظر بازی، این برای من علامت سوال بزرگی است که چطور این اتفاق می افتد و ما نمی توانیم از آن جلوگیری کنیم.

مجتبی سرآسیایی ادامه داد: اینقدر من مردم بوشهر را دوست دارم و قبول دارم. اینقدر خونگرم و دوست داشتنی. اما این التهابات فوتبال را خراب کرد و با آن شرایط از لحاظ فنی تحت تاثیر قرار گرفتیم.

وی عنوان کرد: بعد از اخراج یک شرایط محض دفاعی ۱۰ نفره بود و ای کاش این اخراج اتفاق نمی افتاد و فوتبال از آن طراوت خودش خارج نمیشد و دو تیم مسیر خود را دنبال می کردند و فوتبال خیلی بهتری را شاهد بودیم.

سرمربی شهر خودرو بیان کرد: برای تیم شاهین آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که صبر تماشاچیانشان هم بیشتر شود و این تیم را با انرژی بهتری از لحاظ فنی کمک کنند. شاهین بازیکنان قابلی دارد و همچنین دارای شرایط فنی خوبی است. فکر می کنم مسیر را اشتباه می رویم.

سرآسیایی با اشاره به شرایط تیم تاکید کرد: فکر می کنم که ما فقط دچار یک شکستگی و سکته کوچک شدیم چون زمان برای ترمیم نداشتیم و شاهد ریزش بازیکنان زیادی از تیم بودیم. شرایطی که اتفاق افتاد شاید تمرکز ما را برای بازیکن گرفتن و جایگزین کردن گرفت. مردم مشهد یحیی گل محمدی را خیلی دوست دارند و اینجا خانه او است. فکر می کنم شرایطی که اتفاق افتاد به باشگاه لطمه زد و ما یک بازه زمانی و از همه مهمتر آقا یحیی را از دست دادیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس