آمریکا لحظه ای از تهمت و توطئه علیه مردم حکومت ایران کوتاهی نکرد


آمریکا لحظه ای از تهمت و توطئه علیه مردم حکومت ایران کوتاهی نکرد

مسئول دفتر مقام معظم رهبری گفت: از زمانی که جمهوری اسلامی در این منطقه تشکیل شد، آمریکا یک لحظه از تهمت و توطئه برای مردم و حکومت جمهوری اسلامی کوتاهی نکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «محمد محمدی گلپایگانی» ظهر امروز (27 دی) در جمع نمازگزاران شهر یاسوج، پس از بیان سخنانی در مقام و شان والای حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: تاریخ نشان می دهد این منطقه به سلحشوری و غیرت مشهور است.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری گفت: سابقه مبارزه شما با خاندان پهلوی و بمبارانی که شدید، در انقلاب هم نشان دادید انسان های قرص و محکمی هستید، همواره اجابت کردید و هیچ گاه در انقلاب کوتاهی نکردید.

وی با بیان اینکه اگر کشور ما در میان این منطقه ناامن، آسایش دارند به برکت خون این شهیدان است، اضافه کرد: حضرت آقا هفته یک بار و هر چند روز یکبار با خانواده های شهدا دیدار دارند و درد دل هایشان را گوش می دهند.

آیت الله گلپایگانی یادآور شد: در سفری در نیمه شب در کوچه ای تنگ به دیدار خانواده شهید رفتند، بچه ها را روی زانو می نشانند و نیم ساعتی با این بچه ها گفت و گو می کنند، هیچ جای دنیا چنین رهبری داریم؟

مسئول دفتر مقام معظم رهبری خطاب به نمازگزاران یاسوجی، گفت: شما در تکریم و کرامت نماز جمعه زبانزد هستید.

وی با بیان اینکه فتنه، فساد و دشمن در داخل خانه ها نفوذ کرده، گفت: اگر بخواهید فرزندانتان بیمه شوند راهش این است که فرزندانتان را با این گونه مجامع آشنا کنید. با مساجد و مراسمات مذهبی آشنا کنید تا بیمه شوند و آسیب ناپذیر باشند.

آیت الله گلپایگانی با اشاره به اینکه روز جمعه، روزی است که قیامت آغاز می شود، گفت: اگر افراد جامعه در روزهای جمعه برای شرکت در نماز جمعه حرکت کنند، خداوند تمام رعب و وحشت روز قیامت را از او دور می کند.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری ضمن تقدیر و تشکر از آیت الله ملک حسینی، اظهار داشت: این خانواده فقید، ریشه دار و اصیل را شما بهتر از بنده می شناسید و علاقه ای زیادی شما به این خانواده دارید.

وی ادامه داد: ایشان خودشان اصرار داشتند که به علت اینکه من مسافر هستم و نمی توانم نماز جمعه بخوانم، این تفریق نماز جمعه و نمایندگی ولایت فقیه صحیح نیست. هر دو باید یکجا باشد و به اصرار خود ایشان این اتفاق افتاد.

آیت الله گلپایگانی خاطرنشان کرد: یکی از چیزهایی که حضرت آقا به ایشان فرمودند «پا از این استان بیرون نکش، مرتب رفت و آمد کنید، مردم به شما علاقه مند هستند و شما هم همین طور». این سفارش حضرت آقا در آخرین ملاقاتشان با آیت الله ملک حسینی بود.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری با ذکر چند سوال مبنی بر اینکه چرا آمریکا با ما دشمن است؟ چرا هر چه از دستش برمی آید کوتاهی نمی کند؟، گفت: آنهایی که اهل مطالعه هستند تاریخ تشکیل این حکومت را بخوانند. آمریکا چطور به وجود آمد؟ در طول این چند صد سال پرونده سیاهی داشته است. چندصد نفر آمدند به دنبال پیدا کردن طلا گشتند. ساکنین اصلی در آمریکا سرخ پوست بودند. اینها چه قتل عام ها و جنایت هایی کردند و سرخ پوست ها را قتل عام و نابود کردند.

وی گفت: بعد از آنکه به نیروی کار نیاز داشتند جوانان سیاه پوست را از خانواده هایشان می دزدیدند و به آمریکا می آوردند. عده زیادی از این سیاه پوستان در طول راه در اقیانوس غرق شدند و بقیه که زنده ماندند، به عنوان برده در آمریکا بودند.حتی در زمان کنونی نیز هر هفته چند نفر از سیاه پوستان را می کشند.

آیت الله گلپایگانی با اشاره به اینکه این تاریخ آمریکای جنایتکار است، گفت: از زمانی که جمهوری اسلامی در این منطقه تشکیل شد، آمریکا یک لحظه از تهمت و توطئه برای مردم و این حکومت کوتاهی نکرد. هر جایی و هر کشوری که رفته اند، فساد و غارت کردند.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: به رئیس جمهور عربستان می گویند گاو شیرده و در عراق هم می خواستند گاو شیرده درست کنند.

وی یادآور شد: به صراحت می گویند از سوریه بیرون نمی رویم چون نفت شان را می خواهیم، می گفتند نفت عراق هم مال ماست. می خواهند مثل عربستان سعودی یک کشور وابسته به خودشان درست کنند.

آیت الله گلپایگانی با تقدیر و تکریم مقام سردار سلیمانی در مبارزه و مقابله با دشمنان، گفت: آخرین کاری که ایشان انجام داد و برکات وجودی اش هنوز هست تشکیل «حشد الشعبی» است که آنها سازماندهی شده و آموزش نظامی داده شدند و این حشد الشعبی در مقابل آمریکا ایستاد.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه کسی که نقشه های آمریکا را در عراق خنثی کرد شهید سلیمانی بود، ادامه داد: هر جا نقشه ریختند عراق را نابود کنند شهید سلیمانی خنثی کرد.

وی با بیان اینکه وقتی حاج قاسم را به شهادت رساندند، ایران زهر چشمی بی نظیر گرفت و پایگاه عظیم آمریکا را ویران کرد، اضافه کرد: این آدم احمق می گوید هیج اتفاقی نیفتاده، در حالی که حداقل صدها نفر کشته شده اند، هدف ما کشتن نبود، زدن مراکز حساس بود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت