اخراج آمریکا از منطقه، سیاست راهبردی جمهوری اسلامی است


اخراج آمریکا از منطقه، سیاست راهبردی جمهوری اسلامی است

الهی نیا با اشاره به اینکه آمریکا در منطقه جز برهم زدن امنیت کشورها کار دیگری ندارد، گفت: سیاست راهبردی ما اخراج آمریکا از منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید محمود الهی نیا» ظهر امروز (۲۷ دی) در خطبه های جمعه این هفته شهرستان لنده ضمن تاکید به رعایت تقوای الهی، گفت: تقوا انسان را در مسیر سعادت و موفقیت هدایت و رهنمون خواهد کرد.

امام جمعه موقت لنده اظهار داشت: ریشه فساد تنها با ایمان و تقوای الهی و مجاهدت فی سبیل الله امکان پذیر است.

وی با حوادث تلخ و شیرینی در کشور اتفاق افتاد که با برخی توطئه‌ ها همراه بود و بازتاب های گسترده ای در کشور داشت، اضافه کرد: ترور سپهبد شهید سلیمانی و تشییع جنازه تاریخی وی باعث اتحاد و همدلی در کشور شد.

الهی نیا ابراز داشت: جبهه مقاومت در این خصوص با زایش ها و رویش ها زیادی در پیش است که این جبهه را تقویت کرد.

امام جمعه موقت لنده گفت: اقدام شجاعانه سردار حاجی زاده نشان از اوج عزت و تواضع برای خادمی مردم است که سپاه با قاطعیت این اشتباه انسانی را پذیرفت .

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران کارنامه درخشانی دارد، گفت: نقش تاثیرگذار سپاه در توسعه و عمران کشور و دفاع از حریم هوایی، دریایی و زمینی نشان از فدایی بودن این نیرو است.

الهی نیا ضمن تاکید بر اینکه سپاه همواره آماج حملات دشمنان است، یادآور شد: دشمنان ما باید هم خوب بدانند که هرچه کارشکنی کنند بازهم سپاه خادم مردم است.

امام جمعه موقت شهرستان لنده با اشاره به اینکه آمریکا در منطقه جز برهم زدن امنیت کشورها کار دیگری ندارد، گفت: سیاست راهبردی ما اخراج آمریکا از منطقه است.

وی تاکید کرد: مقاومت مردم غزه نشات گرفته از راهنمایی ها و هدایت کم نظیر سپهبد شهید قاسم سلیمانی است.

الهی نیا خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات مجلس هستیم و نباید وحدت و همدلی مردم ما خدشه دار شود.

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت:سیل در سیستان و بلوچستان یکی از حوادث طبیعی تلخ در این استان است که حقیقتا نیازمند همدلی اقشار جامعه هستند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !