خون سپهبد سلیمانی و همرزمانش باعث اتحاد بین امت های اسلامی شد


خون سپهبد  سلیمانی و همرزمانش باعث اتحاد  بین امت های اسلامی شد

صفایی دعوت به اتحاد و انسجام را دستور صریح قرآن دانست و گفت: خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش موجب اتحاد و انسجام بین امت های اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «علیرضا صفایی» ظهر امروز (۲۷ دی) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته، گفت: عمل کردن به تقوا گره گشای کارهاست و رزق و روزی برای بندگان خداوند می آورد.

امام جمعه موقت گچساران ضمن تسلیت شهادت ام ابیها(س)، شهادت سرداران رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همرزمانشان، اظهار داشت: کسانی که در تشییع جنازه این سردار بزرگ نیز به شهادت رسیدند، عده ای هم که در سقوط هواپیمای مسافری به شهادت رسیدند را تسلیت عرض می کنم.

وی با اشاره به اینکه یاد و خاطره این سردار رشید اسلام باید برای همیشه گرامی داشته شود، اضافه کرد: این قدر شناسی تنها منحصر به شهرهای بزرگ کشور نبود و در اقصی نقاط کشورمان و نیز در دنیا شهادت این سردار بزرگ اسلام گرامی داشته شد.

صفایی ضمن بیان اینکه دشمنان تلاش بسیاری می کنند تا بین امت اسلامی اختلاف ایجاد کنند، ادامه داد: برخی کشورهای اسلامی همچون عربستان سعودی و امارات همپیمان آمریکای خبیث هستند.

امام جمعه موقت گچساران یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس این دو یار دیرین انقلاب اسلامی فضایی ایجاد کرده که همه آمدند و شهر به شهر تشییع باشکوهی برگزار شد.

وی دعوت به اتحاد و انسجام را دستور صریح قرآن دانست و خاطرنشان کرد: خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش موجب اتحاد و انسجام بین امت های اسلامی شد.

صفایی به فتنه دی ماه امسال در ایران و عراق اشاره کرد و گفت: خون این دو شهید بزرگ اسلام اتحادی بس بزرگ برای عراق، ایران و امت های اسلامی ایجاد کرد که باید این موهبت الهی را قدر بدانیم.

امام جمعه موقت گچساران گفت: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی فرزندان غیور این مرز بوم «عین الاسد» یکی از بزرگترین پایگاه های آمریکایی در منطقه را آماج موشک قرار دادند.

وی یادآور شد: ۱۳ موشک نقطه زن کار آمریکایی ها را یکسره کرد که تاکنون کشوری جرات این کار را نداشت و جرات هم نکردند که پاسخی بدهند.

صفایی ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه فرمانده هوافضای سپاه که مسئولیت هدف قرار گرفتن هواپیما را برعهده گرفت، اضافه کرد: موضوعی که اعتماد ایجاد می کند، راست گویی با ملت است.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به اینکه حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی کام ملت را تلخ کرد، ادامه داد: باید توجه داشت که افرادی که در هواپیما از اوکراین آمده بودند، همان هایی بودند که در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی بودند.

وی ضمن تاکید بر اینکه این روزها دشمن حمله به سپاه پاسداران را در برنامه خود قرار داده، گفت: ملت باید هوشیار باشند، دشمن بداند که خون حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش خواهد جوشید و آمریکای جنایتکار را از غرب آسیا اخراج خواهد کرد.

صفایی به حادثه سیل در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اظهار داشت: دست یاری به سوی ملت بزرگ بلند شد، در حالی که در سال های گذشته شهید سردار سلیمانی در این حوادث مشابه پیش قدم بودند.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر و حضرت آیت الله ملک حسینی استعفا کردند، گفت: مقام معظم رهبری نیز طی یک حکمی حجت الاسلام سید نصیر حسینی را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج انتخاب کردند که از طرف مردم شریف گچساران به این بزرگوار تبریک عرض می کنم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !