حادثه شهادت سردار سلیمانی هنوز در ذهن و جان مردم زنده است


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم امروز در نماز جمعه یکپارچه و با شور و هیجان نسبت به سخنان و مواضع رهبری ابراز احساسات می‌کردند.

حادثه شهادت سردار سلیمانی هنوز در ذهن و جان مردم زنده استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز جمعه ۲۷ دی ماه با حضور در شبکه سوم سیما به بررسی سخنان امروز رهبر انقلاب پرداخت.

رضایی در ابتدای برنامه با بیان اینکه مردم امروز در نماز جمعه اجتماع باشکوهی داشتند و مدت بسیاری منتظر بودیم تا از میان مردم به سوی مصلی و محضر رهبر انقلاب و سایر نمازگران برسیم و در صفوف آنها شرکت کنیم. روحیات مردم بسیار زنده بود و بسیاری هم خودروهای خود را در فاصله زیادی از مصلی پارک کرده و پیاده به سوی نماز جمعه در حال حرکت بودند. در واقع این حضور مردم باعث شده بود تا در خیابان های اطراف یک نوع راهیپمایی به سوی مصلی شکل بگیرد.

او ادامه داد: مردم امروز در مسیر رفتن به نماز جمعه روحیه بسیار خوبی داشتند. البته افرادی که در مسیر بودند کمتر شعار می دادند اما مردمی که در مصلی حاضر بودند یکپارچه و با شور و هیجان نسبت به سخنان و مواضع رهبری شعار می دادند و ابراز احساسات می کردند. این موضوع نشان داد که حادثه شهادت سردار سلیمانی هنوز در ذهن و جان مردم زنده است.

در حال تکمیل...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403