امام جمعه اهل سنت کرمانشاه: اعتماد عمومی را باید به جامعه بازگردانیم


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه: اعتماد عمومی را باید به جامعه بازگردانیم

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، وحدت و همگرایی و پرهیز از تفرقه و صف‌بندی‌های غیرضروری را لازمه کشور در زمان حساس کنونی دانست و گفت: ما باید اعتماد عمومی را به جامعه بازگردانیم و اجازه ندهیم دشمن از شکاف بی‌اعتمادی برای نفوذ در میان جامعه و حاکمیت سوءاستفاده کند و بحران را به افکار و زندگی مردم تزریق نماید.

ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی کرمانشاه با ابراز تاسف شدید از اوضاع مناطق سیل زده و اظهار همدردی با مردم صبور سیستان و بلوچستان از همه کسانی که توانایی دارند خواست تا موجی از کمک های خود را جمع آوری و سریعا به برادران و خواهران خود در متاطق سیل زده برسانند.

وی ادامه داد: باید ما به یاد داشته باشیم که در مقابل آنان مسوولیم و این توصیه دین اسلام است همچنان که آنها در مساله زلزله سرپل ذهاب خود را مسوول دانسته و کمک های بسیاری برای ما فرستادند.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود از کسانی که مال و اموال و امکاناتی را خداوند به آنها به امانت داده توصیه کرد قدر این لطف خداوند را بدانند و به همنوعان و نیازمندان کمک کنند و با این کتار برکت را به زندگی خود سرازیر کنند و این برهه از زمان که دچار تحریم های ظالمانه هستیم باید به دیگران توجه خاص داشته باشیم.

ماموستا محمدی، صبر و شکیبایی و تمکین به اراده الهی را از جمله راهکارها در مقابل مصائب دانست و گفت: همه ما از خداییم و به سوی خدا بر می گردیم و باید مشیت الهی را بپذیریم و قوی و با ایمان دل به رحمت الهی گرم نگه داریم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه همچنین به آزمون های الهی در مورد انسان ها اشاره کرد و نقص در اموال و فرزندان و سلامتی را از جمله برخی آزمون ها برشمرد و به راه های جلب رضایت خدا و یقین و ارامش قلبی در مواجهه با این مسائل پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...