یک بُرد و یک باخت برای شیرازی‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان رقم خورد


یک بُرد و یک باخت برای شیرازی‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان رقم خورد

شیراز-ایرنا-تیم‌های شیرازی در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، یک بُرد و یک باخت کسب کردند.

تیم پویندگان فجر شیراز، جمعه در سالن نصیری شیراز میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود که در این دیدار شاگردان محبوبه رضوی سرمربی تیم پویندگان با ارایه یک بازی خوب پس از مدت‌ها به یک پیروزی با ارزش دست یافتند.

در این بازی، زهرا احمد زاده ۲ بار دروازه تیم پالایش نفت آبادان را باز کرد و فاطمه قویدل و زهرا تاجیکی هم دیگر گلزنان تیم پویندگان فجر شیراز بودند.

همچنین کافیه هزاریان هر ۲ گل تیم نفت آبادان را به ثمر رساند.

تیم پویندگان فجر شیراز با این بُرد با ۱۹ امتیاز همچنان در همان مکان نهم باقی ماند و تیم پالایش نفت هم با ۲۷ امتیاز هفتم شد.

شکست سنگین تیم پارس آرا شیراز

همچنین در این هفته تیم پارس آرا شیراز دیگر نماینده استان فارس در لیگ برتر در کرمان میهمان تیم دختران کویر این شهر بود که با شکست سنگین شاگردان نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرا که مشکلات مالی عدیده‌ای دارند، همراه بود.

در این بازی، تیم دختران کویر کرمان در یک بازی پُر گل با نتیجه ۱۳ بر ۲ از سد تیم پارس آرا گذشت.

تیم پارس آرا هم اینک در جدول رده بندی با ۱۳ امتیاز در مکان دهم قرار دارد و تیم کویر کرمان هم با ۲۶ امتیاز جایگاه هشتم را به خود اختصاص داد.

در حالی که تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان تنها یک هفته باقی مانده است، تیم مس رفسنجان با ۴۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، ملی حفاری خوزستان با ۴۸ امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین است و تکلیف قهرمانی میان این ۲ تیم و حتی تیم خراسان رضوی که شانس دارد و ۴۷ امتیازی است، به هفته آخر کشیده شد.

همچنین برای تعیین مقام سوم هم کار به هفته پایانی رسیده چرا که تیم‌های مس رفسنجان، ملی حفاری خوزستان و هیات خراسان رضوی، سرنوشت تیم‌های اول تا سوم را مشخص می‌کنند و تیم سایپا هم که ۴۴ امتیازی است در مکان چهارم باقی می‌ماند.

در رقابت‌های فوتسال برتر بانوان کشور ۱۲ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۲۲ بازی، تیم قهرمان و ۲ تیم‌ سقوط کننده مشخص خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!