سپاه سیلی محکم بر گوش استکبار نواخت


سپاه سیلی محکم بر گوش استکبار نواخت

کرج - ایرنا - امام جمعه شهرستان فردیس گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه های نظامی آمریکا ، نواختن سیلی محکم بر گوش استکبار بود.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس افزود: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد عراق که در مدت ۷۰ سال گذشته هیچ کشوری جرات حمله به آن را نداشت؛ ضربات بزرگی به نیروهای نظامی آمریکایی وارد و قدرت نظامی و موشکی کشور را به رخ جهانیان کشید.

وی با یادآوری حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد برای حفاظت از کشور در آمادگی کامل قرارداشتند که این حادثه غم انگیز به دلیل شلیک اشتباه رخ داد.

امام جمعه فردیس بیان داشت : ۱۴۷ مسافر این هواپیما ، ایرانی و مابقی از کشورهای دیگر بودند که سپاه مسوولیت آن برعهده گرفت که البته تحقیقات در زمینه چگونگی حادثه در دست انجام است.

وی گفت: خدماتی که سپاه پاسداران طی این ۴۰ سال انجام داده و امنیت برای کشورایجاد کرده نباید نادیده گرفته شود.

وی همچنین به سیل اخیر در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این سیل تلفات جانی نداشت اما برآورد ها نشان می دهد صدها میلیارد تومان خسارت وارد شده که باید به کمک هموطنان سیستانی بشتابیم .

نمازگزاران فردیس امروز در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ولایت فقیه راهپیمایی برگزار کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان