راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام در زادگاه معمار کبیر انقلاب برگزار شد


راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام در زادگاه معمار کبیر انقلاب برگزار شد

خمین - ایرنا - راهپیمایی باشکوه حمایت از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی و مقابله با فتنه‌گری و یاوه‌گویی‌های آمریکای جنایتکار روز جمعه هم‌زمان با سراسر کشور با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم در خمین - زادگاه معمار کبیر انقلاب - برگزار شد.

مردم خمین بعد از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه در راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام شرکت و مسیر مصلای امام خمینی(ره) تا بیت تاریخی امام راحل در این شهرستان را طی کردند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «عامل یاس دشمن حافظ عزت ماست»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» «ترامپ ورشکسته سپاه نمیشه خسته » و «مرگ بر منافق و فتنه‌گر سر دادند.

مردم ولایت مدار خمین با حضور در این راهپیمایی هم‌دردی خود با خانواده‌های شهدای سانحه هوایی را ابراز، اظهارات مداخله جویانه آمریکا و دولتهای اروپایی را محکوم و از نیروهای مسلح و سپاه برای تقویت امنیت دفاعی کشور حمایت کردند.

پس از شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به دست آمریکای جنایتکار ، سپاه پاسداران پایگاه عین‌الاسد آمریکا را در عراق با موشک مورد هدف قرار داد که در همان شب هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به کشور اکراین نیز که از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد کی‌یف پرواز کرده بود به اشتباه مورد هدف پدافند ایران قرارگرفت که از همان شب رسانه‌های غربی هجمه های سنگینی را علیه نیروهای مسلح ایران آغاز کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا