نفرات برتر مسابقات دو کوهستان قهرمانی کشور در اراک معرفی شدند


نفرات برتر مسابقات دو کوهستان قهرمانی کشور در اراک معرفی شدند

اراک - ایرنا - نفرات برتر مسابقات دو کوهستان (اسکای رانینگ) قهرمانی کشور که با حضور 62 دونده شامل 52  مرد و 10  زن از 10 استان کشور برگزار شد، روز جمعه در اراک معرفی شدند.

در این مسابقات، ورزشکاران استان‌های مرکزی، آذربایجان شرقی، بوشهر، فارس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، تهران ، البرز و کهگیلویه و بویراحمد مسیر ۲۲ کیلومتری دشت بهشت منطقه نظم آباد تا منطقه کوه سرخه دره گردوی اراک را دویدند.

در قسمت بانوان «سپیده فتوحی» از تهران بر سکوی نخست این دوره از مسابقات ایستاد و «آزاده موزی» از تهران و «فرزانه عسگری» از استان مرکزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی زیر ۴۵ سال مردان «یاسین رجبی» از استان مرکزی اول شد و «علی قره‌غیبی» از استان البرز و «صابر چرخی» از آذربایجان شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی بالای ۴۵ سال مردان نیز «شهرام درگاهی » از استان البرز، «خسرو طاووسی» از استان بوشهر و «ابراهیم قلعه نویی» از استان مرکزی به ترتیب مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

«علی سلیمانی» سرپرست مسابقات دهه فجر استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نفرات اول تا ششم این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات برون مرزی دعوت شده و تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر فدراسیون کوهنوردی ادامه می دهند.

۲۵ دونده کوهستان به صورت ساماندهی شده زیر نظر هیات کوهنوردی استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس