امام‌جمعه گرگان: ملت به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد از احساسات پاک مردم سوءاستفاده کنند


امام‌جمعه گرگان: ملت به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد از احساسات پاک مردم سوءاستفاده کنند

امام‌جمعه گرگان با اشاره به اینکه برخی از مزدوران آمریکا و عوامل نفاق پس از سقوط هواپیمای اوکراینی به میدان آمدند، گفت: ملت به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد که از احساسات پاک مردم سوءاستفاده کنند؛ با همه زحماتی که دشمن و عوامل نفاق کشیدند، در کل کشور 2 هزار نفر را هم نتوانستند برای اعتراض به میدان بیاورند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گرگان بابیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی یک حرکت بسیار عجیبی در کشور به وجود آورد، اظهار کرد: تشییع باشکوه در اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان و همچنین عراق باعث شد که منطقه با شهادت حاج قاسم سلیمانی تکان بخورد و به دنبال آن سپاه پاسداران با موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکایی، سیلی محکمی در اقدام به این جنایت به آمریکایی‌ها بزند.

وی افزود: کسی باور نمی‌کرد قدرتی مانند ایران در مقابل آمریکا چنین عکس‌العملی نشان دهد. این اقدام جایگاه ایران را نه تنها در منطقه بلکه در دنیا بالا برد و خدا را باید شکرگزار باشیم که کشور ما در چنین اقتداری قرار دارد.

امام‌جمعه گرگان بیان کرد: حادثه سقوط هواپیما اوکراینی بسیار تلخ بود. باید جوانب حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی به‌طور دقیق بررسی شود و عوامل، قصور و تقصیر احتمالی در درون و یا بیرون کشور شناسایی شود.

نورمفیدی بابیان اینکه احتمال دخالت آمریکا در سقوط هواپیمای اوکراینی قوی است، تصریح کرد: آمریکایی هواپیمای مسافری ایران با ۲۹۰ مسافر را در خلیج‌فارس هدف قرار داد اما حتی یک عذرخواهی نکرد و به عامل این جنایت هم جایزه داد.

وی خاطرنشان کرد: سقوط هواپیمای اوکراینی منجر به جریحه‌دار شدن احساسات مردم شد و نباید اجازه دهیم عده‌ای مزدور آمریکا بخواهند با احساسات پاک مردم موج‌سواری کنند.

امام‌جمعه گرگان ‌بابیان اینکه باید به این سؤال پاسخ داده شود که سفیر انگلیس در بین معترضان چه می‌کرد، گفت: ملت به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد که از احساسات پاک مردم سوءاستفاده کنند. مردم هوشیارانه مراقب توطئه‌های دشمنان و عوامل نفاق هستند چراکه در ۲۰ استان کشور نتوانستند ۲ هزار نفر هم جمع کنند. آیا مردم ایران این عده هستند که در اعتراضات حضور داشتند یا میلیون‌ها نفری که در تشییع جنازه سردار سلیمانی حضور دارند؟

نورمفیدی به حضور مردم در مراسم تشییع آیت‌الله میبدی در گرگان اشاره کرد و گفت: این حضور نشان داد که رابطه مردم با علمای دین بسیار قوی است.

به گزارش ایسنا، مردم ولایتمدار گرگان امروز پس از اقامۀ نماز عبادی سیاسی جمعه، راهپیمایی سراسری را در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار برگزار کردند.

امام‌جمعه گرگان: ملت به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد از احساسات پاک مردم سوءاستفاده کنند

امام‌جمعه گرگان: ملت به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد از احساسات پاک مردم سوءاستفاده کنند

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان