ادعای پیشکسوت پرسپولیس در مورد گل محمدی


مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: شاید بهتر بود کالدرون آگاهی بیشتری از وضعیت امکاناتی در فوتبال ایران پیدا می‌کرد و بعد به پرسپولیس می‌آمد. نوشته ادعای پیشکسوت پرسپولیس در مورد گل محمدی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای پیشکسوت پرسپولیس در مورد گل محمدی

ادموند بزیک : یحیی بهتر از کالدرون نتیجه می‌گیرد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۷
ادعای پیشکسوت پرسپولیس در مورد گل محمدی

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: شاید بهتر بود کالدرون آگاهی بیشتری از وضعیت امکاناتی در فوتبال ایران پیدا می‌کرد و بعد به پرسپولیس می‌آمد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ادموند بزیک ، مهاجم اسبق پرسپولیس درخصوص شرایط این روز‌های سرخپوشان و آمدن یحیی گل‌محمدی با ما هم‌صحبت شد. این گفت‌وگو را بخوانید.

نظر شما درباره آمدن گل‌محمدی به پرسپولیس چیست؟

ادموند بزیک:

چه کسی بهتر از گل‌محمدی که هم تجربه کافی پیدا کرده و هم سال‌ها موفق بوده است؟ شرایط پرسپولیس طی این چند سال طوری بود که بیشتر با مربی خارجی کار می‌کرد، ولی حالا که یحیی آمده، باید آن را به فال نیک بگیریم.

فکر می‌کنید یحیی در شرایط فعلی در پرسپولیس موفق شود؟

ادموند بزیک:

بله، شناخت گل‌محمدی از پرسپولیس و وضعیتی که دارد، قطعاً به او کمک خواهد کرد. شاید بعضی‌ها حرف مرا قبول نداشته باشند، ولی شناخت گل‌محمدی از فوتبال ایران و پرسپولیس بیشتر از کالدرون بوده و قطعاً نتایج بهتری هم خواهد گرفت. شرایط تیم‌ها در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود و گل‌محمدی هم با علم به این موضوع قبول کرد به پرسپولیس برگردد.

به نظر شما دلیل جدایی کالدرون چه چیزی بود؟

ادموند بزیک:

کالدرون سال‌ها در تیم‌هایی کار کرده بود که از لحاظ سخت‌افزاری و امکانات بسیار خوب بودند. او به پرسپولیس آمد و با شرایطی مواجه شد که فکرش را نمی‌کرد و مشکلاتش بسیار زیاد بود. شاید بهتر بود کالدرون آگاهی بیشتری از وضعیت امکاناتی در فوتبال ایران پیدا می‌کرد و بعد به پرسپولیس می‌آمد.

آیا سبک بازی پرسپولیس در نیم‌فصل دوم تغییر خواهد کرد؟

ادموند بزیک:

فکر نمی‌کنم. پرسپولیس در نیم‌فصل اول تیم هجومی بود و قطعاً گل‌محمدی هم با روش هجومی تیمش را به میدان خواهد فرستاد. با جذب استوکس و اوساگونا خط حمله پرسپولیس تقویت خواهد شد و علیپور هم از تجربه کافی برخوردار است و شک نکنید آمار گلزنی پرسپولیس بسیار بالاتر خواهد رفت.

آیا پرسپولیس توان کسب عنوان چهارمین قهرمانی پی‌درپی را دارد؟

ادموند بزیک:

بله، پرسپولیس تیم منسجمی است و اکثر بازیکنان خود را حفظ کرده است. گل‌محمدی هم توانایی هدایت پرسپولیس را در شرایط حساس فعلی دارد. به نظرم پرسپولیس تقویت شده و در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان