امام جمعه خمین: آمریکا تروریست بزرگ جهان است


امام جمعه خمین: آمریکا  تروریست بزرگ جهان است

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: معرفی آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش به عنوان تروریست بزرگ در جهان، یکی از پیام‌های مهم شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید«علی حسینی‌پور» در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه خمین افزود: استکبار جهانی باید بداند زمان بزن و دررو تمام شده و به برکت خون پاک شهید سلیمانی، هنگام سقوط جنایتکاران فرا رسیده است.
وی با تسلیت به خانواده های جان‌باختگان سقوط هواپیما اظهار داشت: این حادثه مصیبت بزرگی بود اما بصیرت و درک خانواده های داغدار این شهیدان بار دیگر بزرگی ملت ایران را به جهان نشان داد.
حجت‌الاسلام حسینی‌پور گفت: حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق سیلی هشدار بود و موضوع اصلی خروج استکبار از منطقه است.
وی با اشاره به حضور سفیر انگلیس در برخی ناآرامی‌های روزهای اخیر افزود: تمام سفرا باید حقوق اولیه کشور میزبان را رعایت کنند نه اینکه فرمانده کسانی شوند که علیه نظام شعار می‌دهند.
امام جمعه خمین بر پیروی از ولایت فقیه تاکید کرد و ادامه داد: دشمن شناسی، برخورد به موقع با دشمن و حرکت در مسیر ولایت فقیه، نظام اسلامی را از آسیب‌های داخلی و خارجی حفظ می‌کند.
حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به سالروز شهادت نواب صفوی و همرزمان این شهید اظهار داشت: ایثارگری‌های این شهدا در مبارزه با رژیم پهلوی باید به نسل جوان انتقال پیدا کند.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و نماز جمعه در شهرهای خمین و قورچی باشی این شهرستان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه