مسئولیت‌پذیری سپاه در حادثه سقوط هواپیما اقدامی صادقانه بود


مسئولیت‌پذیری سپاه در حادثه سقوط هواپیما اقدامی صادقانه بود

ساوه - ایرنا - امام جمعه موقت ساوه گفت: سرعت در بررسی و همچنین پذیرش خطا در حادثه منجر به سقوط هواپیمای اکراینی اقدامی صادقانه و نشانه مسئولیت‌پذیری سپاه بود.

حجت‌الاسلام «یوسف بدرخانی» در خطبه‌های نماز جمعه شهر ساوه افزود: برخی کینه توزانه این حادثه را بهانه‌ای برای انتقاد از سپاه قرار داده‌اند در حالی که نباید خطای یک نفر را به پای نیروهای مسلح و کل نظام نوشت.

وی ادامه داد: این حادثه در شرایط جنگی و آمادگی کامل نیروهای مسلح و به دلیل بروز خطای انسانی به وقوع پیوست و با دستور رهبر معظم انقلاب نیز بلافاصله اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد و افرادی که دنبال بزرگنمایی این مساله هستند باید به اصل مسئولیت پذیری سپاه نیز توجه کنند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ‌ گفت: ترور این شهید والامقام باعث بیداری و همگرایی هرچه بیشتر ملت‌ها خواهد شد که در نهایت ضربه‌ای بنیادین بر نظام سلطه و رژیم امریکا وارد می‌کند.

خطیب جمعه موقت ساوه گفت: حضور میلیونی مردم در آیین تشییع پیکر شهیدان به نوعی رفراندوم ملی برای گفتمان جبهه مقاومت در جهان و نخستین سیلی بر چهره دشمنان بود.

بدرخانی گفت: عملیات سپاه در موشکباران پایگاه الاسد آمریکا نیز سیلی دیگری بود که بر چهره آمریکایی‌ها وارد شد و این اقدام نشان داد که نظام اسلامی اهل عمل است و ناتوانی و قدرت پوشالی آمریکا را به اثبات رساند.

وی گفت: سپاه پاسداران نیرویی مردمی و انقلابی است که در سال‌های حیات خود ۴۱ هزار شهید برای حفظ کشور تقدیم کرده و در همه عرصه های عمرانی، ‌ آبادانی، امدادی و خدمات رسانی نیز حضوری فعال دارد.

وی افزود:‌سپاه تاکنون ۱۷۰ اقدام تروریستی و هواپیما ربایی را بدون وارد کردن کمترین التهاب به مردم خنثی نموده و حفظ جان صدها هزار مسافر در پروازهای داخلی و خارجی در سه دهه اخیر مرهون جان‌فشانی پاسداران انقلاب اسلامی است.

مسئولیت‌پذیری سپاه در حادثه سقوط هواپیما اقدامی صادقانه بود

نمازگزاران ساوجی پس از ادای این فریضه عبادی سیاسی، ‌ آیین راهپیمایی اقتدار نظام اسلامی را از مصلی امام علی(ع) تا میدان فلسطین ساوه برگزار کردند.

شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، ‌ مرگ بر منافق، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا و... از سوی نمازگزاران ساوجی سر داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی