بازداشت تبهکاران لاکچری سوار در آبادان


حوادث رکنا : سارق مسلح جاده ای با 5 سرقت در شهرستان آبادان دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا از آبادان ، در پی وقوع چندین سرقت مسلحانه مشخص شد که اشخاصی مأمور نما با خودروهای شاسی بلند سانتافه و کولیوس اقدام به متوقف کردن خودروهای عبوری و سپس سرقت از آنها در محورهای آبادان به اهواز ، ماهشهر به آبادان و سایر محورها می کردند.

بنابراین شناسایی و دستگیری مجرمان به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با سرقت آگاهی قرار گرفت.

در این راستا مأموران با کارهای اطلاعاتی و استفاده از منابع و مخبرین توانستند یکی از سارقان مسلح را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه متهم مقدار قابل ملاحظه ای اقلام سرقتی شامل یک پراید وانت، 36 فشنگ جنگی کلاش، 4 گوشی موبایل به همراه یک جفت پلاک مسروقه همچنین خودروی شاسی بلند به کار رفته در سرقت (کولیوس)کشف شد.

متهم در بازجویی های فنی به 4 سرقت مسلحانه خودروهای عبوری در محورهای برون شهری و یک سرقت درون شهری اعتراف کرد. وی همچنین اظهار داشت که به اتفاق دو نفر از همدستانش که هم اکنون در شهر مقدس مشهد هستند با خودروهای شخصی سانتافه و کولیوس تحت عنوان مامور اقدام به توقیف خودروهای عبوری مد نظر می کردیم و سپس با تهدید سلاح اموال آنها را به سرقت می بردیم.

متهم پس از مراحل تشکیل پرونده از طریق مرجع قضایی روانه زندان شد و تلاش برای شناسایی سایر همدستان وی ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی