پرکارترین بازیگران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر


پرکارترین بازیگران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

رکنا: با نگاهی به اسامی فیلم‌های سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر می‌توان بازیگران مطرحی را دید که جزو پرکارترین‌ها هستند اما برخی از آنها هم فقط در یک فیلم بازی کرده‌اند.

جواد عزتی با بازی در فیلم‌های «آتابای»، «خورشید»،«دوزیست»، «شنای پروانه» و «مغر استخوان» جزو پرکارترین بازیگر مرد سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر قرار گرفت.

هادی حجازی‌فر، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، علی شادمان، پریناز ایزدیار و پژمان جمشیدی با دو فیلم در جشنواره امسال حضور دارند.

شهاب حسینی «آن شب»، حسن معجونی «آبادان یازده ۶۰»، سحر دولتشاهی «آتابای»، ناصر هاشمی «پوست»، فرامرز قریبیان و پانته آ پناهی‌ها «خروج»، سام درخشانی و ریحانه پارسا «خوب بد جلف: ارتش سری»، محسن تنابنده «سه کام حبس»، امیرآقایی و پانته آ بهرام «شنای پروانه»، فاطمه معتمد آریا و هوتن شکیبا، نوید پورفرج و بهروز شعیبی «مغز استخوان»، الناز شاکردوست، امیرجعفری، مهران احمدی و ستاره پسیانی «من می‌ترسم»، علی نصیریان «خورشید»، سعید آقاخانی و سیامک انصاری «خون شد»، مهران مدیری، پیمان معادی و مینا ساداتی «درخت گردو»، سعید پورصمیمی «دوزیست»، لیلا زارع «روزبلوا»، امیر جدیدی و ساعد سهیلی «روز صفر» جزو بازیگرانی هستند که در یک فیلم ایفای نقش کردند.

این در حالی است که بسیاری از بازیگران و هنرمندان به دلیل اتفاقات تلخ اخیر که مربوط به سقوط هواپیما مسافربری بوده است، از حضور در جشنواره فیلم فجر امتناع و آن را تحریم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا