ترامپ نمادین به غل و زنجیر کشیده شد


 ترامپ نمادین  به غل و زنجیر کشیده شد

تهران- ایرنا- در حاشیه نماز جمعه امروز تهران، فردی که ماسک ترامپ رییس جمهوری آمریکا را بر صورت داشت، توسط فردی دیگری که پرچم ایالات متحده پاره آمریکا در دست داشت، به غل و زنجیر کشیده شد تا روایتی از حقارت آمریکا در برابر ملت های آزاده جهان باشد.

به گزارش ایرنا، این تنها بخشی از حاشیه های نماز جمعه امروز به امامت رهبر معظم انقلاب است که پیش بینی می شود با حضور چشمگیر مردم تهران۲۷ دی ماه ۹۸ را به «جمعه ای انقلابی» تبدیل شود.

تیم های خبری از رسانه های مختلف در خیابان های منتهی به مصلای امام خمینی (ره) و داخل این مکان حضور پیدا کرده و به تهیه فیلم، عکس و مصاحبه می پردازند؛ سوژه چیزی نیست جز مردم. مردمی که با توجه به سردی هوا هم حضوری پرشمار دارند از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد.

مشاهدات خبرنگار ایرنا نیز حاکی از آن است که درب های مختلف مصلا از ساعات اولیه صبح باز شده و این مکان پذیرای نمازگزاران است.

حضور ماموران انتظامی و راهور تهران بزرگ کاملا مشهود است و ممنوعیت های تردد و توقف خودروها از شب گذشته در خیابان های منتهی به مصلا اعمال می شود.

چندین ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از نمازگزاران در داخل و خارج مصلا برپا شده و صندوق های صندقات، هلال احمر، کمیته امداد و کمک به سیلزدگان سیستان و بلوچستان در طول مسیر تعبیه شده است.

در مقابل درب شماره ۳ مصلا(درب اصلی) پرچم بزرگ آمریکا روی زمین پهن شده و نمازگزاران با لگدمال کردن آن وارد مصلا می شوند و برخی در این حین سلفی می گیرند و در شبکه های اجتماعی منتشر می‌کنند.

"ترامپ نمادین" به غل و زنجیر کشیده شد

یک فروند بالگرد برای ثبت حماسه حضور نمازگزاران بر فراز مصلای تهران در پرواز است و توجه نمازگزاران را به خود جلب کرده است.

همچنین پلاکاردهایی با مضمون «علامت ضربدر بر دهان ترامپ »بر دستان برخی نمازگزاران بود که در مقابل دوربین های تلویزیونی پاره شد.

بر روی این پلاکاردها نوشته شده بود: Go home to mommy

"ترامپ نمادین" به غل و زنجیر کشیده شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید