محمدجعفر مرادی قهرمان ششمین دوره رقابت‌های دو ماراتن مردان شد


محمدجعفر مرادی قهرمان ششمین دوره رقابت‌های دو ماراتن مردان شد

بندرعباس - ایرنا - محمدجعفر مرادی موفق به کسب جایگاه قهرمانی ششمین دوره دوماراتن مردان‌ کشور، جام هرمز از بین 66 دونده شد.

این رقابت‌ امروز در مسافت ۴۲ کیلومتر روز جمعه در جزیره هرمز برگزار شد که در پایان محمد جعفر مرادی از تهران، پژمان کوزه ای از همدان، حسن عابدی ازفارس، علی اکبر بذری از خراسان شمالی، مهدی شریفی از فارس و حسن شیر قوی از آذربایجان شرقی به ترتیب مقام های اول تا ششم را کسب کردند.

بر اساس اعلام فدراسیون دو و میدانی، در ماراتن مردان به نفر اول ۲۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۲۰ میلیون ریال، نفر سوم ۷۰ میلیون ریال، نفر چهارم ۴۰ میلیون ریال، نفر پنجم ۳۰ میلیون ریال، نفر ششم ۲۰ میلیون ریال جایزه اعطاء می‌شود.

این مسابقه از جمله رقابت‌ های قهرمانی کشور در تقویم سالیانه فدراسیون دوومیدانی بوده و شرکت ورزشکاران منوط به اعزام از سوی هیات‌های استانی سراسر کشور و برابر آیین نامه مصوب کمیته برگزاری مسابقات و لیگ است.

این رقابت‌ها امسال با حمایت و میزبانی شرکت بناگستر کرانه به مدت ۲ روز در بخش نیمه ماراتن بانوان و ماراتن مردان در روزهای پنجشنبه و جمعه در جزیره هرمز برگزار شد.

مسابقه دو ماراتن بانوان قهرمانی کشور با عنوان جام هرمز با حضور ۱۵ شرکت کننده از پنجشنبه در جزیره هرمز برگزار شد.
در پایان این مسابقه به ترتیب پریسا عرب از تهران، فاطمه میریان از اصفهان، فاطمه سرشتی از تهران، زهرا ریئسی از اصفهان، مهتاب سعیدی از البرز و سمانه اسحاقی ازخراسان شمالی رتبه های اول تا ششم را کسب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی