چهار هزار تن برنج و شکر در استان مرکزی ذخیره‌سازی شد


چهار هزار تن برنج و شکر در استان مرکزی ذخیره‌سازی شد

اراک - ایرنا - معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: چهار هزار تن برنج و شکر در راستای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در انبارهای این شرکت ذخیره‌سازی شد.

« غلامرضا ملکی » روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: حمل ۱۰ هزار تن شکر و برنج به استان مرکزی نیز در راستای سیاست‌های تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت این محصولات در دستور کار شرکت غله و خدمت بازرگانی این استان قرار دارد.

وی ادامه داد: این محصولات پس از تخلیه و آماده‌سازی انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی، به استان وارد و بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار استان توزیع می شود.

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: اکنون کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به میزان کافی در کشور و استان وجود داشته و مشکلی برای تامین این کالاها وجود ندارد.

ملکی یادآور شد: پنج هزار تن برنج و پنج هزار و ۵۰۰ تن شکر از ابتدای مهرماه امسال تا کنون در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بین متقاضیان توزیع شده و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در این مدت نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته‌است.

وی افزود: شرکت غله این استان آمادگی دارد در صورت ارایه مجوز سازمان صمت، شکر با قیمت ۴۰ هزار و ۵۰۰ ریال را در اختیار اصناف و افراد مختلف قرار دهد.

ملکی ادامه داد: همچنین اکنون برنج با قیمت ۶۳ هزار ریال از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی به اصناف ارایه شده و با افزودن کرایه حمل با قیمت ۶۸ هزار ریال در بین مردم توزیع می‌شود.

۵۷ هزار صنف مختلف زیر نظر یکصد و ۷۳ اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری