عدم موفقیت تیم امید به خاطر بی‌برنامه‌گی است/ فدراسیون فوتبال مسیر را اشتباه می‌رود/ فولاد بازیکنان خوبی در نقل‌وانتقالات جذب کرد


عدم موفقیت تیم امید به خاطر بی‌برنامه‌گی است/ فدراسیون فوتبال مسیر را اشتباه می‌رود/ فولاد بازیکنان خوبی در نقل‌وانتقالات جذب کرد

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: در همه جای دنیا بیشتر از تیم بزرگسالان روی تیم امید سرمایه‌گذاری می‌شود ولی در کشور ما هیج بهایی به امیدها داده نمی‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد علوی، بازیکن سابق تیم ملی ایران و مربی حال حاضر فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد تیم ملی امید در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 اظهار داشت: همیشه یک احساس بد نسبت به تیم امید وجود دارد و قبل از اینکه تیم بخواهد به مسابقات اعزام شود همه ناامید هستند. تیم امید همیشه از سال‌های گذشته تا به الان مظلوم بوده و در دقیقه 90 تازه به این فکر می‌افتیم که تیم را راهی مسابقات کنیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنانی که در تیم امید حضور دارند همان بازیکنانی هستند که در باشگاه‌های خود همواره می‌درخشند ولی به خاطر نداشتن برنامه و بی‌نظمی نمی‌توانیم عملکرد مناسبی در مسابقات داشته باشیم. نمی‌توان به استیلی هم خرده‌ای گرفت چون تیم را دیر تحویل گرفت و فرصت لازم برای آماده‌سازی را نداشت. در همه جای دنیا بیشتر از تیم بزرگسالان روی تیم امید سرمایه‌گذاری می‌شود ولی در کشور ما هیج بهایی به امیدها داده نمی‌شود. همیشه فدراسیون فوتبال یک سال قبل از المپیک به یاد این می‌افتد که باید تیم امید برای رقابت‌های انتخابی المپیک آماده شود.

علوی خاطرنشان کرد: خود من زمانی که بازی می‌کردم از همین تیم امید دیده شدم و دقیقا در بازی مقابل چین با گلزنی که انجام دادم برانکو من را به تیم ملی بزرگسالان دعوت کرد. این بهترین فرصت است که بازیکنان جوان ما دیده شوند و قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی همچنین درخصوص وضعیت نقل و انتقالات تیم فولاد نیز گفت: خوشبختانه در نقل و انتقالات فولاد عملکرد خوبی داشت و بازیکنان مورد نظر را توانستیم جذب کنیم. هرچند که یکسری مشکلات برای ما پیش آمد ولی مجموع کادر فنی از وضعیت فعلی ابراز رضایت دارند و می‌توانیم در نیم فصل دوم به خواسته‌هایمان برسیم. هواداران فولاد باید صبور باشند تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و با استفاده از بازیکنان جدید قطعا به موفقیت می‌رسیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا