مفتی داعش و صاحب فتوای انفجار مسجد یونس پیامبر دستگیر شد


مفتی داعش و صاحب فتوای انفجار مسجد یونس پیامبر دستگیر شد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،یکی از عناصر اصلی گروه تروریستی داعش که به نام «مسئول امور شرعی و مفتی داعش» شناخته می شود، دستگیر شد. خبرگزاری الفرات در این باره نوشت: تیم رسانه امنیتی عراق روز پنج شنبه از دستگیری مفتی گروه تروریستی داعش در نینوا خبر داده است. این مرکز در بیانیه ای اعلام کرد: دستگیری این فرد معروف به «شفاء النعمه» و...

مفتی داعش و صاحب فتوای انفجار مسجد یونس پیامبر دستگیر شد
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،یکی از عناصر اصلی گروه تروریستی داعش که به نام «مسئول امور شرعی و مفتی داعش» شناخته می شود، دستگیر شد.

خبرگزاری الفرات در این باره نوشت: تیم رسانه امنیتی عراق روز پنج شنبه از دستگیری مفتی گروه تروریستی داعش در نینوا خبر داده است.

این مرکز در بیانیه ای اعلام کرد: دستگیری این فرد معروف به «شفاء النعمه» و ملقب به «ابوعبدالباری» که در زمان سیطره داعش بر موصل به عنوان امام و خطیب تروریست ها در برخی

مساجد علیه نیروهای امنیتی عراق سخنان تحریک آمیز بر زبان می آورد و برای این گروه تروریستی و بیعت با آن تبلیغ می کرد، براساس اطلاعات دقیق و پیگیری های مستمر صورت گرفت.

مرکز مذکور افزود: این فرد از رهبران اصلی گروه تروریستی داعش و مسئول صدور فتاوای ویژه اعدام شماری از علما و روحانیونی بوده است که از بیعت با داعش امتناع کردند.

او همچنین مسئول صدور فتوای انفجار مسجد النبی یوسف علیه السلام بوده و در منطقه «حی المنصور» واقع در ساحل شرقی موصل دستگیر شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات