بازی Call of Duty Mobile دومین بازی پرفروش سال 2019 شد


بازی Call of Duty Mobile دومین بازی پرفروش سال 2019 شد

بر اساس آمار منتشر شده مشخص شد که بازی Call of Duty Mobile توانسته است به دومین بازی پرفروش سال 2019 تبدیل شود.

بازی Call of Duty Mobile دومین بازی پرفروش سال 2019 شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سالی که گذشت برای گیمر‌ها سالی نسبتا خلوت و معمولی بود و در بین بازی‌های منتشر شده در این سال عناوینی که بتوان از آن‌ها با برچسب شاهکار یاد کرد به ندرت دیده می‌شدند. اما یکی از بازی‌هایی که در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد و توانست به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند، بازی Call of Duty: Modern Warfare بود. این عنوان توسط شرکت اکتیویژن توسعه داده می‌شود و به طور سالانه نسخه‌ای جدید از خانواده این بازی وارد دنیای عناوین رایانه‌ای می‌شود. اما شرکت اکتیوِژن در سال ۲۰۱۹ شاهکاری دیگر نیز منتشر کرد که ویژه تلفن‌های موبال طراحی شده بود و توانست در زمان عرضه به برترین بازی موبایلی تبدیل شود.

عنوان Call of Duty Mobile در سبک بتل رویال و چند نفره ساخته شده است و به نوعی رقیب سرسختی برای دو عنوان PUBG mobile و Fortnite به شمار می‌آید. در بخش چند نفره این بازی گیمر‌ها در قالب دو تیم پنج نفره به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند و در این بخش از بازی محدودیتی برای کشته شدن وجود ندارد و تنها هدف بازی در این بخش رسیدن به امتیاز مشخص شده است.

بازی Call of Duty Mobile دومین بازی پرفروش سال 2019 شد

در بخش بتل رویال نیز کاربران در قالب تیم‌های ۴ نفره وارد محیط بازی می‌شوند و باید به دنبال سلاح در نقشه بازی بگردند. اما به تازگی آماری باز برترین عناوین سال ۲۰۱۹ برای تلفن‌های همراه منتشر شده است که نشان می‌دهد عنوان Call of Duty Mobile توانسته است در عرض سه ماه به دومین بازی برتر موبایلی با حدود ۱۸۰ میلیون بار دانلود در جهان تبدیل شود. جایگاه اول برترین بازی‌های موبایلی نیز به عنوان Pokemon GO تعلق دارد که مدت نسبتا زیادی از عرضه آن می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: عرضه نسخه بهبود یافته P30 Lite هوآوی برای دور زدن گوگل

بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر برای دو سیستم عامل Ios و اندروید در فروشگاه‌های Google Play و AppStore در دسترس کاربران قرار دارد.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت