روان شناسان و مشاوران پناهگاه مردم در شرایط دشوار هستند


روان شناسان و مشاوران پناهگاه مردم در شرایط دشوار هستند

به گزارش سایک نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره؛ دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در دیدار با روان شناسان و مشاوران استان مازندران طی سخنانی اظهار داشت، حوادثی که در 15 روز گذشته در کشور اتفاق افتاده، از نظر روانی مردم را تحت تاثیر قرار داده است. اکنون شرایط مناسبی برای مردم نیست چند شوک مهم...

به گزارش سایک نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره؛ دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در دیدار با روان شناسان و مشاوران استان مازندران طی سخنانی اظهار داشت، حوادثی که در 15 روز گذشته در کشور اتفاق افتاده، از نظر روانی مردم را تحت تاثیر قرار داده است. اکنون شرایط مناسبی برای مردم نیست چند شوک مهم به مردم وارد شده است . تاسف، غم و فقدان عزیزان همه را در شرایط دشوار قرار داده است. بدیهی است، واکنش آن اندوه توامان؛ جریحه دار شدن احساسات آنهاست استرس، اضطراب و خشم از پیامدهای آن است.

روان شناسان و مشاوران باید به سراغ مردم بروند و در کنار آنها باشند و راههای مقابله با این شرایط رابه آنها آموزش دهید، البته شهادت حاج قاسم سلیمانی غم توام با افتخار برای مردم ایجاد کرده است، حاج قاسم سلیمانی از نظر شخصیتی بی نظیر بود. انسانی رشد یافته و دارای کمالات، بنده افتخار دارم، قریب به 10 سال با ایشان در ارتباط و همکاریهایی در لشکر ثارالله ، خصوصا بزرگداشت شهدای استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان داشتم. حاج قاسم از هوش هیجانی بالایی برخوردار بود با اولین برخورد مجذوب رفتار و تواضع او می شدیم در عین حال مسلط و با دانش بود. حیف شد او را از دست دادیم. البته به نظر ما خداوند بالاترین پاداش و عاقبت بخیری به او داد و ما به او غبطه می خوریم. ای کاش خداوند همه ما را اینگونه مورد لطف خود قرار میداد. بهرحال او دیگر نیست. فکر میکنم او از الگوهایی است باید در شخصیت شناسی او کار زیادی کرد.

بهرحال من امروز به مازندران آمدم گزارشی از فعالیت های 9 ماهه اخیر را ارائه دهم و شما در جریان تحولات سازمان قرار گیرید فکر می کنم تحولاتی در سازمان صورت گرفته فقط لطف الهی بوده است، اما ما به جد اعتقاد دارم باید شوراهای استانی راه اندازی شود در گذشته ساختارسازی لازم صورت نگرفته است ما امروز به دیدار استاندار می رویم تا برای خانه دوم شما جا و مکانی بگیریم تا جایگاه سازمان را بالا ببریم و اختیاراتی را به شوراهای استانی بدهیم.

روابط عمومی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در