زور فرش آرا به سن ایچ نرسید/ جشنواره گل گیتی پسند در برابر سوهان محمد


زور فرش آرا به سن ایچ نرسید/ جشنواره گل گیتی پسند در برابر سوهان محمد

مرحله نخست دور رفت بازی‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری تمامی مسابقات پیگیری شد.

زور فرش آرا به سن ایچ نرسید/ جشنواره گل گیتی پسند در برابر سوهان محمد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نخست دور رفت بازی‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز برگزار شد. نتایج این دیدار ها به شرح زیر است.

ملی حفاری اهواز ۶ - مس سونگون ۵

در اولین مسابقه امروز تیم های ملی حفاری اهواز و مس سونگون از ساعت ۱۶ در سالن امام رضا (ع) اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان وقت‌های معمول بازی با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا کار به وقت های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافی هم هیچ یک از تیم ها موفق نشدند گلی را به ثمر برسانند تا برنده این بازی در ضربات پنالتی مشخص شود. تیم ملی حفاری موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ در ضربات پنالتی از سد مس سونگون عبور کند تا در بازی برگشت با روحیه بالا به مصاف این تیم برود.

سن ایچ ساوه ۴ - فرش آرا مشهد ۲

در دیگر بازی امروز ۲ تیم سن ایچ ساوه و فرش آرا مشهد از ساعت ۱۷ در سالن فجر ساوه به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه تیم سن ایچ موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ نماینده مشهد را شکست دهد و با این برتری توانست گام بلندی را برای حضور در جمع ۴ تیم پایانی رقابت‌های لیگ برتر بردارد.

بیشتر بخوانید: ۲ فوتسالیست دیگر ایران لژیونر شدند

ستارگان ورامین ۳ - شهروند ساری یک

در یکی دیگر از بازی‌های مرحله پلی آف امروز تیم های ستارگان ورامین و سن ایچ ساوه در دیداری جذاب به مصاف هم رفتند. این مسابقه به میربانی ستارگان در سالن شهید گلعباسی ورامین برگزار شد و در پایان این مسابقه تیم ستارگان ورامین موفق در دیداری جنجالی و پر از حاشیه با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست دهد.

سوهان محمد سیما قم ۲ - گیتی پسند اصفهان ۶

در آخرین مسابقه امروز از دور رفت رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال ۲ تیم سوهان محمد سیما قم و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی تیم گیتی پسند توانست با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ از سد میزبان بگذرد.

گیتی پسند با پیروزی در این مسابقه یک گام دیگر خود را برای رسیدن به مقام قهرمانیلیگ برتر نزدیک‌تر کرد و باید دید که در بازی برگشت چه نتیجه‌ ای را می‌توانند برابر حریف قمی خود کسب کند.

گفتنی است دور برگشت بازی‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال روز دوشنبه ۳۰ دی ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی