سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری: پیروزی برابر مس شبیه یک معجزه بود


سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری: پیروزی برابر مس شبیه یک معجزه بود

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: برگرداندن بازی در 40 ثانیه پایانی مسابقه شبیه یک معجزه بود، امروز ما نشان دادیم که می‌توانیم بازی باخته را در ثانیه‌های آخر مساوی کنیم و در ادامه پیروز میدان شدیم.

به گزارش ایرنا کیاوش علاسوند پنجشنبه شب پس از پیروزی تیمش در مقابل مس سونگون اظهار داشت: بازیکنان امروز سنگ تمام گذاشتند البته جا دارد از تماشاگران تشکر کنم که به صورت ویژه ما را تشویق کردند و حضورشان عامل مهمی در پیروزی ما بود.

وی گفت: خواسته همه مردم خوزستان و به ویژه هواداران ملی حفاری این بود که که ما در این بازی پیروز میدان شویم و خوشحالم که به این هدف رسیدیم. با توجه به تمام مشکلات مالی و دیگر مسائلی که در طول هفته برای ما اتفاق افتاد بچه های ما یکدل شده بودند تا از این بازی با دست پر خارج شوند و من بسیار خوشحالم که مزد زحمات خود را گرفتیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: بی شک تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از ۲ بازی آینده ای که در تبریز داریم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. حضور ما در پلی آف یک شانس مجدد بود تا بتوانیم بار دیگر خود را ثابت کنیم.

وی ادامه داد: تیم مس به لحاظ مالی زمین تا آسمان با ما تفاوت دارد آنها بازیکنان ملی پوش بسیاری دارند و امروز در کمتر از یک دقیقه ۲ گل به ما زدند که این نشان از سطح فنی بالای این تیم دارد.

علاسوند افزود: ما ناامید نیستیم و برای صعود به نیمه نهایی تلاش می‌کنیم. بچه های ما امروز در ثانیه‌های پایانی نشان دادند که می توانند کارهای بزرگی انجام دهند آنها در مقابل تیم‌های بزرگ از انگیزه خوبی برخوردارند و می‌توانند پیروز میدان شوند اما در مقابل تیم‌های ضعیف تر انگیزه چندانی ندارند.

وی افزود: ما احتیاج داریم که در ساختار باشگاه تغییراتی ایجاد شود و با پاداش به بازیکنان انگیزه آنها مضاعف شود تا بتوانند بهتر ظاهر شوند امیدوارم تا قبل از بازی برگشت با مس ۴۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

سرمربی ملی حفاری گفت: ما از خردادماه تاکنون هیچ دریافتی نداشتیم و این موضوع باعث بی‌انگیزگی بازیکنان شده است. بازیکنان ما تنها راه درآمدشان ورزش است که تاکنون هیچ پولی نگرفته اند لذا بازی امروزشان بسیار قابل تقدیر است.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون حاضر به مصاحبه نشد.

دیدار تیم های ملی حفاری و مس سونگون در وقت معمول سه بر سه شد و در ضربات پنالتی هشت بر هفت ملی حفاری پیروز میدان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید