سن‌ایچ ساوه تیم فرش‌آرا را درنوردید


سن‌ایچ ساوه تیم فرش‌آرا را درنوردید

ساوه - ایرنا - تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در نخستین بازی از مرحله پلی‌آف لیگ برتر در حالیکه نیمه نخست رقابت بازنده به رختکن رفت، در نیمه دوم طوفان به پا کرد و با چهار گل تیم فرش‎آرا مشهد را درنوردید.

شاگردان «جواد اصغری مقدم» در این دیدار که از ساعت ۱۷ امروز (پنجشنبه) در سالن فجر برگزار شد، با وجود اینکه در نیمه نخست کنترل بازی را در دست داشتند با دریافت یک گل بازنده به رختکن رفتند.
تک گل فرش‌آرا با ارسال بلند توپ از سوی دروازه‌بان این تیم و ضربه سر «علی ابراهیمی» به ثمر رسید.
در نیمه دوم رقابت ورق به نفع سن‌ایچ برگشت و فوتسالیست‌های ساوجی نمایشی مقتدرانه را با چهار گل ایجاد کردند.

در دقیقه پنجم نیمهدوم بازیبا کار گروهی و فشار شدید بازیکنان سن ایچ، «نادر حنیفی» با ضربه نوک پا توپ را وارد دروازه کرد و در ۲ دقیقه بعد «فرشید نادری» گل برتری سن ایچ را به ثمر رساند.
در حالیکه بازیکنان ساوجی برای جبران نتیجه رو به حمله آورده بودند، در یکی از خروج‌های دروازه‌بان این تیم، «مهدی کریمی» با یک توپ ربایی عالی در دقیقه یازدهم گل سوم سن‌ایچ را وارد دروازه حریف کرد.
در فاصله چهار دقیقه به پایان بازی و در حالیکه فرش‌آرا با سیستم پاورپلی بازی می‌کرد، باز هم مهدی کریمی با یک توپ ربایی و از فاصله دور دروازه بدون سنگربان مشهد را فتح کرد.

تلاش بازیکنان فرش‌آرا در دقایق پایانی نتیجه داد و با گلی که «علی ابراهیمی» وارد دروازه سن ایچ کرد، سنگینی شکست را تا حدی کم کردند.

سن ایچ در هفته آینده باید در مشهد، دومین دیدار را مقابل فرش‌آرا برگزار کند.

طبق قوانین سازمان لیگ فوتسال ایران، در مرحله پلی آف تیم‌ها باید سه بازی مقابل هم برگزار کنند و تیمی که بتواند برنده ۲ دیدار باشد به مرحله بالاتر صعود می‌کند.

در صورت باخت سن‌ایچ در دیدار دوم، مسابقه سوم نیز به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد تا سرنوشت تیم راه یافته به مرحله بالاتر مشخص شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا