سرمربی فرش‌آرا: فشار بازیکنان سن‌ایچ عامل باخت بود


سرمربی فرش‌آرا: فشار بازیکنان سن‌ایچ  عامل باخت بود

ساوه - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: فشار بیش از حد بازیکنان تیم سن‌ایچ عامل باخت فوتسالیست‌های مشهدی و واگذاری بازی بود.

«جواد مرتضایی» شامگاه پنجشنبه در پایان نخستین بازی از مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال ایران در سالن فجر ساوه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: تیم فرش‌آرا نیمه نخست بر حریف مسلط بود و توانستی با برتری به رختکن برود.

وی افزود: فوتسالیست‌های ساوجی در نیمه دوم فشار زیادی را اعمال کردند که تمرکز تیم فرش‌آرا را به‌هو زد و موجب شد که این تیم چهار گل دریافت کند.

مرتضایی با تبریک این پیروزی به مردم ساوه و هواداران پرشور سن‌ایچ اظهار داشت: امید می‌ررود که در بازی برگشت به میزبان مشهد شکست کنونی جبران شود.

سرمربی فرش‌آرا گفت: با اینکه در نیمه نخست برخی از سوت‌های داوران تمرکز تیم مشهد را بر هم ریخت اما در مجموع قضاوت داوران این مسابقه خوب بود.

بر اساس قوانین سازمان لیگ فوتسال ایران، در مرحله پلی‌آف تیم‌ها باید سه مسابقه مقابل هم برگزار کنند و تیمی که ۲ برد کسب کند راهی مرحله بالاتر می‌شود.

بدین ترتیب اگر سن ایچ بتواند بازی هفته آینده مقابل فرش‌آرا را با پیروزی پشت سر بگذارد راهی گام بالاتر می‌شود در غیر این صورت، کار به بازی سوم در مشهد می‌کشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!