دیوار 100 متری غیرمجاز در باغات کن تخریب شد


دیوار 100 متری غیرمجاز در باغات کن تخریب شد

تهران-ایرنا- شهرداری منطقه 5 پایتخت اعلام کرد: حصارکشی غیرمجاز 450 متر مربعی و دیوارکشی 100 متری غیرمجاز در باغات کن تخریب شد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، رئیس بازرسی این منطقه با اشاره به شناسایی و رفع خلاف و دیوارکشی غیرمجاز در بلوار کوهسار و باغات کن اظهارداشت: در بازدیدهای مستمر از سطح باغات کن و شهران دیوارکشی و حصارکشی غیرمجاز توسط افراد سودجو در دو باغ منطقه شناسایی شد که بلافاصله با انجام اقدامات قانونی، این دیوارها تخریب شدند.

حسین شهابی گفت: در یکی از این موارد قطعه باغی واقع در بلوار کوهسار، کوچه باغ میر به مساحت تقریبی ۴۵۰ مترمربع و در مورد دیگر دیوارکشی به طول تقریبی ۱۰۰ متر به منظور تفکیک قطعه باغی واقع در خیابان دوازده امام توسط افراد سودجو انجام شده بود که دستورات لازم برای رفع خلاف کامل صادر شد.

رئیس بازرسی منطقه ۵ تاکید کرد: شهرداری منطقه نسبت به جلوگیری از وقوع تخلفات کاملا جدی است و بر این اساس نسبت به تخریب این دیوارها اقدام شده و مراقبت مستمر توسط نیروهای منطقه در حال انجام است تا به افراد سودجو اجازه تخریب باغ‌ها و ساخت و ساز غیرمجاز داده نشود.

باغات کن بخشی از محدوده شهری منطقه ۵ شهرداری تهران است؛ کن از محلات گردشگرپذیر پایتخت محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج