ادعای دیلی میل: چینش تیم منتخب سال یوفا تغییر کرد تا رونالدو هم در تیم قرار بگیرد؛ نام کانته حذف شده است!


ادعای دیلی میل: چینش تیم منتخب سال یوفا تغییر کرد تا رونالدو هم در تیم قرار بگیرد؛ نام کانته حذف شده است!

معمولا با انتشار هر ترکیب منتخبی، نظرات موافق و مخالف زیادی مطرح می شود.

طرفداری - ادعاهای جالب و عجیبی در مورد تیم منتخب سال یوفا مطرح شده است. گفته می شود نام کانته از لیست حذف شده تا کریستیانو رونالدو در بین 11 بازیکن منتخب قرار گیرد.

به گزارش مایک کیگان خبرنگار دیلی میل، در رای گیری سالانه انتخاب بهترین بازیکنان سال یوفا، مسی، مانه و لواندوفسکی بیشتر از رونالدو رای کسب کردند. بدین ترتیب این سه بازیکن در خط حمله تیم منتخب سال یوفا قرار می گرفتند و جایی برای ستاره پرتغالی یوونتوس نبود. اما یوفا چینش ترکیب منتخب سال را تغییر داده تا بتواند رونالدو را هم در لیست جا بدهد. به همین خاطر آنها از چینش 4-2-4 استفاده کردند که معمولا در تیم های منتخب هواداران به کار گرفته نمی شود. در نتیجه نام کانته هم از لیست حذف شده و تیم منتخب با دو هافبک شکل گرفته است. طبق این گزارش قرار بود تیم منتخب سال، هفته پیش منتظر شود ولی همین تغییرات باعث شد یوفا با تاخیر این کار را انجام دهد.

یکی از سخنگویان یوفا در این باره اظهار داشت:

چینشی که برای تیم منتخب طرفداران انتخاب شده به خاطر منعکس کردن رای های طرفداران فوتبال و دستاوردهای بازیکنان در رقابت های یوفا بوده است. در نتیجه پنج بازیکن از تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار فینالیست لیگ ملت های اروپا در این تیم جای گرفتند. چینش تیم منتخب سال تغییر می کند و این یک استثنا برای امسال نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس