باز شدن گره ترافیک شهر ری با مشارکت بخش خصوصی


باز شدن گره ترافیک شهر ری با مشارکت بخش خصوصی

ریاضی گفت: برای احداث پارکینگ به مشارکت بخش خصوصی نیاز است.

باز شدن گره ترافیک شهر ری با مشارکت بخش خصوصیابوذر ریاضی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح علل مشکل ترافیکی خیابان ۲۴ متری شهر ری (شهید بیات) گفت: یکی از موضوعاتی که در بحث گره ترافیکی همواره مورد توجه قرار می‌گیرد حجم بار ترافیک وارده به معبر است.

معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ شهرداری تهران تصریح کرد: میزان حجم خودرو‌های ورودی به معبر شهید بیات به دلیل نزدیکی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مرکز خرید بسیار بالاتر از ظرفیت معبر است که این موضوع موجب پس زدگی ترافیکی می‌شود.

ریاضی با اشاره به طرح تعریض خیابان گفت: تجربه ثابت کرده تعریض خیابان برای کاهش بار ترافیکی منطقه موثر نیست.

او افزود: ما برای حل مشکل ترافیک معبر ۲۴ متری شهر ری چاره‌ای جز اصلاح شکل استفاده مردم از خیابان نداریم، به گونه‌ای که آن‌ها را از سفر‌های تک سرنشینی منع کنیم و به جای آن حمل و نقل پاک مانند دوچرخه را گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: درآمد‌های طرح ترافیک برای نوسازی حمل و نقل عمومی واریز نشده است

معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ تهران شهرداری در پاسخ به این سوال که چرا برای حل مشکل ترافیکی معبر ۲۴ متری شهر ری پارکینگ عمومی احداث نمی‌شود، گفت: برای احداث پارکینگ عمومی نیاز به مشارکت بخش خصوصی است.

ریاضی تصریح کرد: تا زمانی که بخش خصوصی جهت احداث پارکینگ وارد میدان نشود، شهرداری تهران نمی‌تواند به صورت یک جانبه مشکل ترافیکی معبر ۲۴ متری شهر ری را حل کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»