راهپیمایی ضد آمریکایی پس از نماز جمعه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود


راهپیمایی ضد آمریکایی پس از نماز جمعه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

شهرکرد-ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از مردم این استان دعوت کرد در راهپیمایی ضد آمریکایی و تجلیل از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در روز جمعه، شرکت کنند.

راهپیمایی سراسری مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار روز جمعه پس از نماز جمعه برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پی درخواست‌های مکرر مردمی اعلام کرد: پس از اقامه نماز دشمن شکن عبادی سیاسی جمعه راهپیمایی سراسری در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از مردم همیشه در صحنه و قدرشناس استان دعوت کرد تا با حضور مثال‌زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی سراسری که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته در ۲۷ دی‌ماه برگزار می‌شود از مؤلفه‌های قدرت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کنند.
مسیر راهپیمایی در مرکز استان از مقابل دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به سمت چهارراه اداره برق خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !