راهپیمایی ضد آمریکایی پس از نماز جمعه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود


راهپیمایی ضد آمریکایی پس از نماز جمعه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

شهرکرد-ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از مردم این استان دعوت کرد در راهپیمایی ضد آمریکایی و تجلیل از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در روز جمعه، شرکت کنند.

راهپیمایی سراسری مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار روز جمعه پس از نماز جمعه برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پی درخواست‌های مکرر مردمی اعلام کرد: پس از اقامه نماز دشمن شکن عبادی سیاسی جمعه راهپیمایی سراسری در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از مردم همیشه در صحنه و قدرشناس استان دعوت کرد تا با حضور مثال‌زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی سراسری که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته در ۲۷ دی‌ماه برگزار می‌شود از مؤلفه‌های قدرت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کنند.
مسیر راهپیمایی در مرکز استان از مقابل دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به سمت چهارراه اداره برق خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در