عضویت 318 نفر از مقامات دولتی پاکستان به حالت تعلیق در آمد


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir/) ، کمیسیون انتخابات پاکستان عضویت ۳۱۸ نفر از مقامات دولتی پاکستان از جمله چند...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، کمیسیون انتخابات پاکستان عضویت ۳۱۸ نفر از مقامات دولتی پاکستان از جمله چند وزیر کابینه دولت این کشور را به حالت تعلیق در آورد.
به گزارش پایگاه خبری "اکسپرس نیوز"، کمیسیون انتخابات پاکستان امروز عضویت ۳۱۸ نفر از مقامات دولتی این کشور ازجمله تعدادی از نمایندگان مجالس سنا، ملی و ایالتی و برخی از وزرای کابینه دولت حزب تحریک انصاف را به حالت تعلیق درآورد.
منابع خبری افزودند: این اقدام کمیسیون انتخابات پاکستان به دلیل عدم فراهم سازی جزئیات مربوط به دارایی‌های شخصی این افراد صورت گرفته است.
در میان این افراد نام ۱۲ سناتور، ۷۰ نماینده پارلمان ملی و ۲۳۶ نماینده مجالس ایالتی پنجاب، سند، بلوچستان و خیبرپحتونخوا پاکستان به چشم می‌خورد.
عضویت وزرای علوم و فناوری، دادگستری، امور مذهبی، تغییرات اقلیمی و وزیر مسکن و کار پاکستان نیز توسط کمیسیون انتخابات پاکستان به حالت تعلیق در آمده است.
براساس قانون پاکستان نمایندگان مجالس سنا، ملی و ایالتی پاکستان موظفند هر سال تا ماه سپتامبر جزئیات دارایی‌های شخصی خود را به کمیسیون انتخابات ارائه کنند. این در حالی است که کمیسیون انتخابات پاکستان امسال ابتدا این مهلت را تا دسامبر سال ۲۰۱۹ و سپس تا ۱۵ ژانویه سال جاری تمدید کرده بود.
لازم به ذکر است انتخابات عمومی پاکستان در سال ۲۰۱۸ انجام شد که طی آن حزب تحریک انصاف پاکستان با به دست آوردن بیشترین نشست در مجلس ملی دولت تشکیل داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا