قابلیت جدید اسپاتیفای معرفی شد؛ پلی لیست اختصاصی برای حیوانات خانگی!


رسانه کلیک – اسپاتیفای به تازگی از قابلیت جدید خود رونمایی کرده است. اسپاتیفای این بار حیوانات خانگی را هدف گرفته و برای آن ها پلی لیست اختصاصی تولید می کند. اسپاتیفای اخیرا از تازه ترین ویژگی خود به نام Spotify for Pets خبر داده است. این ویژگی برای حیوانات خانگی طراحی شده و بر […] نوشته قابلیت جدید اسپاتیفای معرفی شد؛ پلی لیست اختصاصی برای...

رسانه کلیک – اسپاتیفای به تازگی از قابلیت جدید خود رونمایی کرده است. اسپاتیفای این بار حیوانات خانگی را هدف گرفته و برای آن ها پلی لیست اختصاصی تولید می کند.

اسپاتیفای اخیرا از تازه ترین ویژگی خود به نام Spotify for Pets خبر داده است. این ویژگی برای حیوانات خانگی طراحی شده و بر اساس یک سری الگوریتم های خاص عمل می کند؛ بدین ترتیب که کاربر اسامی آهنگ های مورد علاقه و همچنین مشخصات حیوان خانگی خود را وارد اپلیکیشن کرده و در نهایت یک پلی لیست اختصاصی دریافت می کند. ظاهرا هدف از ایجاد این ویژگی آن بوده که افراد و حیوانات بتوانند به صورت همزمان از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرند.

البته این قابلیت تنها مخصوص حیواناتی نظیر سگ، گربه، پرنده، همستر و ایگوانا طراحی شده است. کاربر پس از وارد کردن نام و برخی جزییات رفتاری حیوان خانگی خود می تواند پلی لیست پیشنهادی را دریافت کند.

قابلیت جدید اسپاتیفای معرفی شد؛ پلی لیست اختصاصی برای حیوانات خانگی!

قابلیت جدید اسپاتیفای معرفی شد؛ پلی لیست اختصاصی برای حیوانات خانگی!

فرایند دریافت این لیست به شرح زیر است:

گام اول: نوع حیوان خانگی خود را انتخاب کنید (سگ، گربه، پرنده، همستر و ایگوانا).گام دوم: جزییات رفتاری حیوان خانگی خود را وارد کنید. شما می توانید گزینه های آرام، پر جنب و جوش، خجالتی و یا هر رفتار دیگری که با مشخصات حیوان شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.گام سوم: نام و تصویر حیوان خانگی خود را وارد کنید. فهرست آهنگ های پیشنهادی بر اساس نام و تصویر حیوان انتخاب می شود تا بدین ترتیب خاطره آن برای همیشه با شما همراه باشد.گام چهارم: پلی لیست آماده است و شما می توانید به آن گوش فرا داده و در صورت تمایل آن را با برچسب SpotifyPets به اشتراک بگذارید. همانطور که در تصویر فوق می بینید، الگوریتم به کار رفته در قابلیت جدید اسپاتیفای قادر است تا بر اساس نام و تصویر حیوان موردنظر، یک کاور اختصاصی و بامزه نیز طراحی کند.
Source: neowin

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز