قیمت خودرو روز پنجشنبه / خودرو در مرز ثبات و گرانی +جدول قیمت


قیمت خودرو روز پنجشنبه / خودرو در مرز ثبات و گرانی +جدول قیمت

بررسی و مقایسه قیمت خودروهای امروز پنجشنبه با آخرین لیست قیمت منتشر شده در گزارشات روزانه نشان می‌دهد؛ 46 درصد از خودروهای مورد بررسی ثبات قیمت داشته‌اند و در مقابل20 خودرو برابر با 43 درصد افزایش قیمت داشته‌اند. نوشته قیمت خودرو روز پنجشنبه / خودرو در مرز ثبات و گرانی +جدول قیمت اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، اولین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا (تا ساعت پیش از ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز) استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

بررسی و مقایسه قیمت خودروهای امروز پنجشنبه با آخرین لیست قیمت منتشر شده در گزارشات روزانه نشان می‌دهد؛ ۴۶ درصد از خودروهای مورد بررسی ثبات قیمت داشته‌اند و در مقابل۲۰ خودرو برابر با ۴۳ درصد افزایش قیمت داشته‌اند. بیشترین افزایش قیمت مربوط به خودروی وانت آریسان یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۰۸ یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. همینطور کمترین افزایش قیمت را پژو ۴۰۵ داشته است و به نسبت دو روز گذشته ۱۰۰هزار تومان گرانتر شده است.

این درحالی است که تنها ۵ خودرو طی این دو رو کاهش قیمت داشته‌اند. کاهش یک میلیون تومانی خودروی پژو پارس اتوماتیک (بدون رینگ) بیشترین کاهش قیمت در طول این دو روز است.

قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۱
قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۲
قیمت انواع محصولات سایپا در کارخانه و بازار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !