آیین گرامیداشت سردار شهید سلیمانی و شهدای حادثه هواپیما در شهرکرد برگزار شد


آیین گرامیداشت سردار شهید سلیمانی و شهدای حادثه هواپیما در شهرکرد برگزار شد

شهرکرد- ایرنا- آیین گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای حادثه هواپیمایی اوکراینی روز پنجشنبه در مدرسه علمیه شهرکرد برگزار شد.

در این آیین که با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع)، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و جمعی از مسوولان ارشد استانی برگزار شد، یاد و خاطره این شهید بزرگ و شهدای حادثه هواپیما گرامی داشته شد.

رییس حوزه‌های علمیه برادران چهارمحال و بختیاری، در این آیین ، زنده نگهداشتن یاد شهدا را موجب بیداری امت‌ها دانست و گفت: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی باعث اتحاد و انسجام مردم شد و آمریکا پس از این ترور به سختی ضربه خورد.

حجت‌الاسلام سید محمد احمدی، با اشاره به ایستادگی مردم ولایتمدار در برابر آمریکا، تاکید کرد: ولایتمداری مسیر اصلی تداوم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی، همزمانی آغاز گام دوم انقلاب اسلامی را با شهادت سردار قاسم سلیمانی باعث اتحاد و اقتدار امت جهان اسلام علیه کفر و استکبار دانست و گفت: دومین مرحله گام دوم انقلاب اسلامی در هم کوبیدن ابهت پوشالی استکبار جهانی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و جهان را از این دستاورد جوانانی ایرانی حیرت زده کرد.

رییس حوزه‌های علمیه برادران استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی، همه نگاهها را به ایران معطوف کرد و چهره تروریسی آمریکا برای مردم آزاده جهان نمایان شد.

احمدی ، سردار سلیمانی را سرباز واقعی انقلاب دانست و گفت: آن سردار شهید، بخاطر عبدالله بودن در جان و دل امت اسلامی قرار دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: پاسخ دندان‌شکن سپاه در اصابت موشک به پایگاه آمریکا در عین الاسد، نشان از پوشالی بودن یاوه‌گویی شیطان بزرگ در منطقه است.

سردار پاسدار علی محمد اکبری با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در سانحه هواپیمای مسافربری اخیر تصریح کرد: سپاه پاسداران در ۴ دهه انقلاب اسلامی مدافع نظام و حافظ امنیت بوده است و تا آخرین نفس از میهن اسلامی پاسدارای خواهد کرد و شیطنت آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی بی‌جواب نخواهد ماند.

به گزارش ایرنا، شرکت‌کنندگان در این مراسم، با عزاداری و تجلیل از خدمات برجسته سردار سپهبد قاسم سلمانی فرمانده سپاه قدس، عملیات تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن این سردار بزرگ را محکوم و پایبندی خود را به آرمانهای امام، انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن اعلام کردند.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت، پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان