اختصاص یک دستگاه ساختمان به شورای نظام روان شناسی و مشاوره استان مازندران توسط استانداری


اختصاص یک دستگاه ساختمان به شورای نظام روان شناسی و مشاوره استان مازندران توسط استانداری

به گزارش سایک نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره روز سه شنبه مورخ 98/10/24 دکتر محمدحاتمی رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره به همراه هیات همراه دکتر فریبرز درتاج معاون پژوهشی و دکتر جواد خلعتبری عضو هیات بازرسان و دکتر میرزائیان رئیس شورای استانی و اعضای شورای استانی با حسن زادگان استاندار مازندران دیدار...

به گزارش سایک نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره روز سه شنبه مورخ 98/10/24 دکتر محمدحاتمی رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره به همراه هیات همراه دکتر فریبرز درتاج معاون پژوهشی و دکتر جواد خلعتبری عضو هیات بازرسان و دکتر میرزائیان رئیس شورای استانی و اعضای شورای استانی با حسن زادگان استاندار مازندران دیدار کردند.

در این دیدار دکتر حاتمی با برشمردن جایگاه سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در استاندار سازی خدمات روان شناسی و مشاوره، نظارت بر هر نوع فعالیت روان شناسی و مشاوره در کشور اظهار داشت ما برای ساختارسازی ، تمرکززدایی و واگذاری اختیارات به استان ها نیازمند ساختمانی جهت استقرار دفتر استانی هستیم و به همین خاطر آقای دکتر جهانگیری دستور داده اند که استانداری ها به سازمان نظام کمک نمایند. در صورت داشتن دفتر استانی ما در مرکز اختیارات در خور توجهی به استان ها خواهیم داد.

تقاضا داریم، استانداری یک واحد ساختمانی به دفتر شورای استانی اختصاص دهد و رئیس شورای استانی در شورای اجتماعی و اداری استانداری عضو شوند و بر تمام فعالیت های روان شناسی و مشاوره (طرح یا پروژه) در سطح استان نظارت نمایند. در ادامه آقای حسن زادگان استاندار مازندران با خیر مقدم به آقای دکتر حاتمی و هیئت همراه طی سخنانی گفت اهمیت روان شناسی و مشاوره برای حل مسائل و مشکلات مردم روشن است: این علم در تمام شقوق زندگی، کار و امور اجتماعی نقش آفرین است برای مقابله با آسیب های اجتماعی و روانی از علم روان شناسی باید استفاده کرد.

شما وظیفه بسیار مهمی بر عهده دارید. در شرایط کنونی شورای استانی باید در کنار مردم باشند، ما در استان مازندران نگاه مان این است، برای ارتقاء سلامت روان و مقابله با آسیب های اجتماعی – روانی از این علم استفاده کنیم. قطعا منبعد شورای استانی باید فعال شود و به ما کمک کند. مسلم است، رئیس شورای استانی باید عضو شورای اجتماعی استانداری شوند. خصوصا ما آقای میرزائیان را می شناسیم، دوست داریم از ظرفیت اساتید شورای استانی استفاده کنیم. همین امروز دستور می دهم، ساختمانی را در اختیار این شورا قرار دهند، تا شورای استانی فعال شود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط