وزیر خارجه فلسطین: تا نتانیاهو بر سر قدرت است امکان مذاکره با اسرائیل وجود ندارد


وزیر خارجه فلسطین: تا نتانیاهو بر سر قدرت است امکان مذاکره با اسرائیل وجود ندارد

ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین اعلام کرد با حضور «بنیامین نتانیاهو» در قدرت، امکان مذاکره با رژیم صهیونیستی صفر خواهد بود.

وزیر خارجه فلسطین: تا نتانیاهو بر سر قدرت است امکان مذاکره با اسرائیل وجود نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری روسی تاس، «ریاض المالکی» وزیر امور خارجه فلسطین خطاب به خبرنگاران در نیویورک گفت دولت فلسطین امکان از سرگیری مذاکرات با اسرائیل را تا زمانی که بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) بر سر کار است، صفر می‌بیند.

وی گفت: در سال‌های گذشته، زمانی که نتانیاهو نخست وزیر بود، موفق شد تمامی چشم‌انداز‌ها برای مذاکرات مجدد میان اسرائیل و فلسطین را نابود کند. او تمامی چشم انداز‌ها را از بین برد. بنابر این، مادامی که نتانیاهو در قدرت است و مادامی که نتانیاهو نخست‌وزیر است، ما نمی‌توانیم انتظار هیچگونه از سرگیری مذاکرات میان اسرائیل و فلسطین را داشته باشیم.

وی همچنین تصریح کرد: اگر انتخابات در سرزمین‌های اشغالی همان نتیجه‌های (قبلی) را در پی داشته باشد و نتانیاهو را به قدرت بازگرداند، ایده از سرگیری مذاکرات با اسرائیل تقریبا صفر خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403