کلاهبردار فیشینگ در ساوجبلاغ دستگیر شد


کلاهبردار فیشینگ در ساوجبلاغ دستگیر شد

کرج - ایرنا - فردی که با ایجاد درگاه جعلی (فیشینگ) در شبکه های اجتماعی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی 200 نفر کرده بود درشهرستان ساوجبلاغ در استان البرز دستگیر شد.

سردار سید جعفر حسینی جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی اعلام شکایت یکی از ساکنان شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم از طریق ساخت درگاه جعلی و انتشار آگهی تبلیغات با عناوینی از جمله شارژ رایگان و خرید اینترنت ارزان، افراد را به درگاه های بانکی جعلی یا فیشینگ هدایت کرده و پس از دریافت اطلاعات بانکی افراد اقدام به خرید اینترنتی و انتقال به حساب فرد دیگری می کرد.
کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ با انجام اقدام لازم متهم را در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سردار حسینی گفت: متهم در ابتدا منکر عمل مجرمانه خود شد، اما در مواجهه با مستندات موجود، به جرم خود مبنی بر برداشت ۶۰۰ میلیون ریال از حساب های بانکی ۲۰۰ نفر از شهروندان اعتراف کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت