رنگ و سایز تابلوهای تجاری نمی‌تواند یکسان باشد/ تعیین دستورالعمل برای تابلوهای سطح شهر


رنگ و سایز تابلوهای تجاری نمی‌تواند یکسان باشد/ تعیین دستورالعمل برای تابلوهای سطح شهر

زهرا صدراعظم نوری از تدوین دستورالعمل مشخص برای نصب تابلوهای تجاری در سطح شهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران، در رابطه با ساماندهی تابلوهای مغازه‌های سطح شهر گفت: امکان اینکه همه تابلوهای تجاری سطح شهر یک فرمت باشد وجود ندارد چراکه واحدهای مختلف از لحاظ مساحت و ورودی و دسترسی متفاوت هستند بنابراین امکان اینکه همه تابلوها یکسان باشد، وجود ندارد.

او افزود: ما در کمیسیون دستورالعملی تائید کردیم بدین ترتیب چارچوب تابلوها برای واحدهای تجاری مشخص شد تا بدانیم هر تابلویی چقدر می‌تواند باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: این سوال مطرح بود که یک فروشگاه خیلی بزرگ می‌تواند سرتاسر ویترین را با هر میزان بزرگی تابلو بزند؟ به خاطر اینکه ناهماهنگی نباشد چارچوبی احصا کردیم که آن هم ابلاغ شده و ملاک عمل در سازمان زیباسازی همان چهارچوب است.

صدراعظم نوری افزود: ارتفاع و سطح مشخص است و امکان یکسانی تابلوها و رنگ یکسان وجود ندارد. چراکه در برخی فعالیت‌ها، رنگ برای‌شان اهمیت دارد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به تبلیغ سوپرمارکت‌ها گفت: مشکلی ندارد. در حقیقت سوپرمارکت‌ها یک نوع فعالیت را می‌توانند تبلیغ کنند اما نام مغازه باید کوچک و مختصر نوشته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج