تبعیت محض از ولایت‌فقیه از خصوصیات شهید حاج قاسم بود


تبعیت محض از ولایت‌فقیه از خصوصیات شهید حاج قاسم بود

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حاج قاسم سلیمانی به ولایت‌فقیه ایمان داشت و ولایت‌محوری و تبعیت محض از ولایت‌فقیه از خصوصیات بازر ایشان بود.

تبعیت محض از ولایت‌فقیه از خصوصیات شهید حاج قاسم بود

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عرب‌پور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان عصر دیروز چهارشنبه، 25 دی‌ماه در جلسه بصیرتی بسیجیان رفسنجان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی گفت: ایشان از صلابت خاصی برخوردار بود و خداوند این شهید را نگه داشت تا تکلیف جهان اسلام روشن شود، خداوند ایشان برای روز مبادا انقلاب نگه داشت تا جلوی جنایت جهان اسلام که میلیون‌ها نفر برای انهدام قبور ائمه و شیعه به میدان آمده بودند، بگیرد.
وی با اشاره به اینکه دشمن با تمام امکانات و تجهیزات در مقابل جبهه مقاومت می‌جنگید و حضور و اسم حاج قاسم در جبهه‌های مقاومت لرزه بر پیکر داعش می‌انداخت افزود: جبهه پوشالی داعش بعد ازشش سال در عرض کمتر از سه ماه از هم پاشید، انقراض حکومت داعش در حالی رقم خورد که مرکز خلافتشان را موصل و پایتخت دوم را اهواز و پایتخت سومشان را مشهد قرار داده بودند و آمریکا هم پشتیبان آنها بود ولی فرصت نکردند و سرنگون شدند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: امروز شهید سردار سلیمانی با حاج قاسم سلیمانی باهم متفاوت هستند امروز فتوحات جبهه حق بعد از شهادت بیشتر از دوران بابرکت این شهید بود نمونه بارز آن عملیات شهید سلیمانی در عین‌الاسد که چهار هزار نیروی سرباز نیروی زمینی در این پایگاه مستقر بودند به پدافند بسیار قوی که برای این پایگاه در نظر گرفته بودند.
وی اظهارکرد: ترامپ خود را برنده این میدان می‌دانست وقتی پشت تریبون قرار می‌گیرد و اعلام می‌کند 52 نقطه در ایران را می‌زند و با بیانیه سپاه روبه‌رو می‌شود و منصرف می‌شود دستور دارد برآورد خسارت کنند وقتی خبر به سناتورهای کنگره رسید کنگره بیان می‌کند ترامپ استعفا دهد.
عرب‌پور تصریح کرد: پایگاه عین‌الاسد در نظر آمریکا قلعه دست‌نیافتنی و دژمحکم بود، اما 50 فروند هواپیمای پیشرفته در این پایگاه 433 مجروح به اطراف شهرهای صهیونیسم می‌برند.
وی اظهارکرد: عظمت شهادت حاج قاسم وحدت آحاد جوامع اسلامی را به‌دنبال داشت، استقبال 25 میلیونی از این شهید پایه نظام سلطه را به لرزه درآورد و خانواده‌های عراقی بیشتر از خانواده حاج قاسم سوختند، حاج قاسم پناهگاه و ملجأ تمام جوامع اسلامی و مظهر وحدت ملی بود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه منطقه‌ای که هواپیما سقوط کرد منطقه استراتژیک ایران است این غصه بزرگی است که هموطنان ما جان باختند، تصریح کرد: ولی عظمت فرزندان سپاه در آینده مشخص می‌شود سپاه ایثار کرد که کمتر از 72 ساعت دلیل سقوط را اعلام می‌کند.
وی تأکید کرد: هرکجا صلابت و اقتداری از مردم دیده شد دشمن بلافاصله دست به کار می‌شود ما باید هوشیاری و آمادگی خود را تقویت کنیم دشمنان قسم خورده‌اند که از دست این نظام برنمی‌دارند همان کسانی که شعار مذاکره می‌دادند امروز شعارهایشان عوض شده است فهمیدند که آمریکا قابل اعتماد نیست.
عرب‌پور گفت: طرح سردار برای صلح خاورمیانه مورد استقبل گروه‌های عراق، ایران و سوریه قرار گرفت تا زمانی که آمریکایی‌ها در منطقه هستند منطقه ناامن است.
وی اظهارکرد: شهادت حاج قاسم موجب فرار آمریکایی‌ها از منطقه شد و قریب به 8 هزار نیرو را از منطقه دور کرده‌اند که خودش راهبردی از شهادت حاج قاسم است.
عرب‌پور با ذکر این مطلب که حاج قاسم به ولایت‌فقیه ایمان داشت، ولایت‌محوری و تبعیت محض از ولایت‌فقیه از خصوصیات بازر ایشان بود، تأکید کرد: تا دیروز قضیه‌های برجام و تحریم‌ها بود ولی امروز بعد از شهادت، جبهه مقابله با دشمنان برایمان تغییر کرده است باید در انتخابات اخیر مجلس با درایت عمل کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر