تاثیر الکس مارکز برروی مارک مارکز چگونه خواهد بود؟


موتوجی‌پی ایران – وین رینی، قهرمان سابق موتوجی پی معتقد است که تلاش برای هماهنگ کردن الکس مارکز با برادرش یعنی مارک مارکز می‌تواند بر عملکرد مارک تاثیر بگذارد. چندی پیش همزمان با تصمیم خورخه لورنزو، قهرمان سه دوره از مسابقات موتوجی‌پی، مبنی بر کناره گیری از رقابت ها، تیم رپسول هوندا تصمیم گرفت موتورسوار قهرمان موتو2 یعنی الکس مارکز را در کنار...

موتوجی‌پی ایران – وین رینی، قهرمان سابق موتوجی پی معتقد است که تلاش برای هماهنگ کردن الکس مارکز با برادرش یعنی مارک مارکز می‌تواند بر عملکرد مارک تاثیر بگذارد.

چندی پیش همزمان با تصمیم خورخه لورنزو، قهرمان سه دوره از مسابقات موتوجی‌پی، مبنی بر کناره گیری از رقابت ها، تیم رپسول هوندا تصمیم گرفت موتورسوار قهرمان موتو2 یعنی الکس مارکز را در کنار برادرش مارک، در تیم موتوجی‌پی به کار گیرد. از آن زمان بود که این خبر کانون توجه علاقه مندان به این رشته شد و سوالی در ذهن دنبال کنندگان شکل گرفت که آیا الکس مارکز شایستگی جایگزین شدن با خورخه لورنزو را داشت؟ و آیا او می‌تواند در کنار مارک مارکز که قهرمان 6 دوره از مسابقات موتوجی‌پی است، مسابقه دهد یا خیر. اما وین رینی آمریکایی معتقد است که این همکاری می‌تواند باعث ضعف در عملکرد مارک مارکز شود.

وی در این باره اینگونه گفت:

به نظر من این تصمیم درستی نبود زیرا از این پس مارک، علاوه بر وظیفه ی خود باید بر روی برادرش نیز تمرکز کند و مطمئن باشد که او سرعت لازم را دارد. این چیزی بود که مارک در گذشته با آن درگیر نبود. او باید تنها به خودش فکر کند و تمام تمرکزش را بر روی این مسئله بگذارد که چگونه می‌تواند از این سریع تر باشد. اما اکنون برادر او در کنارش مسابقه می‌دهد و این تمام محاسبات را به هم ریخته و روی مارک بیشتر اثر می‌گذارد تا الکس مارکز. اگر یکی از برادرها آسیبی ببیند، این اتفاق مستقیما بر روی دیگری تاثیر می‌گذارد، باید این را قبول کرد. او در حال موتورسواری در یکی از بهترین تیم های این رشته و در یک رقابت بزرگ و بالاترین سطح مسابقات این رشته است.

به عقیده ی من، الکس مارکز موتورسوار خوبی است و زیاد مرتکب اشتباه نمی‌شود. می‌توان گفت که او در حال پیشرفت و قدم برداشتن رو به جلو می‌باشد.

تاثیر الکس مارکز برروی مارک مارکز چگونه خواهد بود؟تاثیر الکس مارکز برروی مارک مارکز چگونه خواهد بود؟ مارک مارکز و خورخه لورنزو

رینی در ادامه اضافه کرد که ترجیح می‌دهد تا فردی مثل فابیو کوارتارارو یا ماوریک وینالس را در کنار مارک مارکز ببیند. او در این باره گفت:

من ترجیح می‌دهم شخص دیگری را در کنار مارک ببینم. کسی که به پیشرفت او کمک کند و مایه پیروزی او شود. کوارتارارو می‌توانست گزینه مناسبی باشد. آنها می‌بایست بین چند نفر بررسی کرده و شخصی را انتخاب می‌کردند که از پیش توانایی مسابقه دادن با مارک مارکز را داشته باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص