سه هزار اشتغال در شهرک‌های صنعتی قزوین ایجاد می‌شود


سه هزار اشتغال در شهرک‌های صنعتی قزوین ایجاد می‌شود

قزوین- ایرنا- مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با جذب 100 سرمایه‌گذار در سال جاری سه هزار اشتغال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین ایجاد خواهد شد.

حمیدرضا خانپور روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۳۸ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به این سرمایه‌گذاران واگذارشده است.

وی اظهار داشت : علاوه بر سه هزار نفر اشتغال مستقیم با بهره‌برداری از طرح‌های این سرمایه‌گذاران برای ۱۰‌هزار نفر به شکل غیرمستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

خانپور ادامه داد: قزوین جزو استان‌های برتر در جذب سرمایه‌گذاری صنعتی است به شکلی که در سال‌های اخیر شاهد اجرای فاز توسعه در شهرک‌های صنعتی استان ازجمله لیا و کاسپین بوده‌ایم.

این مسوول بابیان اینکه نواحی صنعتی استان قزوین در جذب سرمایه‌گذار در سطح کشور بیشترین آمار جذب را به خود اختصاص داده است، افزود: این بیانگر عزم جدی مدیران ارشد این استان و ایجاد بستر مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران می‌باشد.

خانپور اضافه کرد: دادن مشوق به صنعتگران ازجمله معافیت ۷ تا ۱۳ ساله، ۱۰ درصد مشوق تسریع در پایان کار، واگذاری اقساطی حقوق انتفاع زمین‌های صنعتی برای جذب سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اعمال می‌شود.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق