بیش از 90 میلیارد ریال صرف آبرسانی به روستاییان خراسان شمالی شد 


بیش از 90 میلیارد ریال صرف آبرسانی به روستاییان خراسان شمالی شد 

بجنورد- ایرنا- 92 میلیارد و 500 میلیون ریال، امسال برای اجرای طرح‌های آبرسانی به 28 روستای استان خراسان شمالی هزینه شده است.  

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امسال طرح‌های آبرسانی در ۱۴ تک روستا و ۱۴ مجتمع آبرسانی روستایی انجام شده است که با اجرای آن ۲ هزار و ۴۱۰ فقره به مشترکان آب این شرکت افزوده شده است.

رمضانعلی حسن زاده، تجهیز سه حلقه چاه، ایجاد هفت مخزن ذخیره آب به حجم ۶۱۰ متر مکعب را از دیگر اقدامات انجام شده این شرکت در سال جاری عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت، خطوط انتقال آب روستاهای استان بیش از ۳۷ کیلومتر توسعه یافت و حدود ۲۱ کیلومتر و ۸۰۰ متر نیز به شبکه توزیع آب، افزوده شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: همچنین حدود ۱۸ کیلومتر از خطوط انتقال آب و بیش از ۲۴ کیلومتر شبکه توزیع آب اصلاح و بازسازی شده است.

بر اساس اعلام شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی، امسال برای اجرای ۱۰ طرح و ۱۳۰ پروژه اعتباراتی از منابع مختلف ابلاغ شده است که از این تعداد، ۷۳ پروژه ناتمام است و مابقی، پروژه های جدید است که وارد مرحله عملیاتی می شود.

شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی بیش از ۱۲۲ هزار مشترک آب دارد.

حدود ۴۴ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در روستاها ساکن هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن