برنامه مسجد مقدس جمکران برای میزبانی از زائران


برنامه مسجد مقدس جمکران برای میزبانی از زائران

مسجد مقدس جمکران با ویژه‌برنامه‌هایی همچون «توسل به حریم کبریا» و «کمیل عارفانه» به استقبال از زائران پایان هفته خود می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران همچون هفته های گذشته در روزهای پایانی هفته جاری با تدارک برنامه های متنوع میزبان منتظران و زائران می شود.

بنابر این گزارش، برنامه های میعادگاه منتظران روز سه‌شنبه، ۱۰ دی ماه با آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۱۸ آغاز شده و در ادامه حجت الاسلام «بنیادی» در جمع مهدی باوران سخنرانی می کند.

زمزمه دعای توسل با نوای «رضا تحویلدار» در ویژه برنامه «توسل به حریم کبریا» از ساعت ۲۰:۱۵ پایان بخش برنامه های سه شنبه شب مسجد مقدس جمکران است.

میعادگاه منتظران پنجشنبه، ۱۲ دی ماه نیز از ساعت ۱۸ با جلسه آموزش عمومی قرآن میزبان مهدی باوران می شود و سپس در ویژه برنامه «کمیل عارفانه» حجت الاسلام سید بهاالدین ضیایی برای زائران و مهدی باوران به سخنرانی پرداخته و سپس دعای پرفیض کمیل را در جمع منتظران قرائت می کند.

جمعه، ۱۳ دی ماه نیز برنامه های مسجد مقدس جمکران از ساعت ۵:۴۵ با قرائت دعای عهد آغاز شده سپس آئین «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی نیا برگزار می شود.

دعای پرفیض ندبه نیز بعد از آن با نوای حاج عباس حیدرزاده در میعادگاه منتظران زمزمه می شود.

پایان بخش برنامه های جمکران در این هفته قرائت زیارت آل یاسین از ساعت ۱۶:۱۵ روز جمعه است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان