کانون فرهنگی هنری ثامن با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کند


کانون فرهنگی هنری ثامن با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کند

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت بازدیدهای میدانی از کانون های فرهنگی مساجد گفت: کانون فرهنگی هنری ثامن با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، کانون فرهنگی هنری ثامن پنجشنبه ( ۱۲ دی) میزبان مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بود.

حجت الاسلام کاظم شکری به همراه تیم کارشناسان در جهت تحکیم و تکریم و تبیین و آگاه شدن از وضعیت موجود کانون فرهنگی هنری ثامن با امام مسجد و مدیر کانون و فرمانده پایکاه دیدار کرد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: در گذشته به این شکل (میدانی) وارد کار فرهنگی نمی شدیم ، بلکه منتظر بودیم مدیران و رابطین و امامان مساجد بیاییند و گزارشی از عملکرد و فعالیت های خود در قالب های مختلف به دبیر خانه استانی ارائه دهند، ولی دو سالی است که این روند و سیاست کاری به کلی با تغییرات اساسی رو به رو شده است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد البرز افزود: بنده عزم و اراده ام براین است تا خودم در تمامی دیدار ها شرکت داشته باشم و از نزدیک در جریان امور و فعالیت و مشکلات و دغدغه های این افسران جنگ نرم به صورت ملموس قرار بگیرم و تا به الان هم به غیر چند کانون که باید در جلسات استانی حاضر می شدم با این نیروهای انقلابی دیدار کردم.

حجت الاسلام کاظم شکری گفت: وقتی مدیری و مسئولی به همکاران و افسران جنگ نرم در حوزه فعالیت های فرهنگی هنری مساجد قدم می گذارد امام مسجد، مدیر کانون، رابطین و دیگر دغدغه مندان عرصه فرهنگی وارد میشود نیرو و قدرت و انرژی مثبتی به این عزیزان منتقل می شود.

وی توضیح داد: درست است ما بودجه ای در خور فعالیت و اقدامات کانون ها در اختیارمان نمی باشد و از حمایت درست و صحیحی در جهت حمایت و رشد و شکوفایی کمبود هایی داریم، ولی مدیران و خودمان نشان دادیم همه چیز پول نیست ولی چون تفکرات نامناسبی در این زمینه سم پاچی شده است و عده ای را به خود مشغول نموده است که کار فرهنگی بدون بودجه نمی شود را داریم اصلاح می کنیم.

شکری گفت: کارهایی را در سطح کلان و استان و کشور در دست بررسی و اقدام داریم که بسیار کمک شایانی به این فعالیت ها و اقدامات کانون های فرهنگی هنری می کند، از جمله اینکه مدیران کانون ها می گویند برای استان هزینه نداریم ، ما با تمامل همکاری و مشارکت که توانسته ایم انجام دهیم این زیرساختار و بستر را فراهم کردیم که برای رشته و عناوین مختلفی اساتید رایگان در اختیارشان قرار دهیم.

حجت الاسلام کاظم شکری افزود: ما در زمان جنگ یک نگاهی داشتیم که علم و امکانات ساخت سیم خاردار را نداشتند ولی الان توانسته اند موشک دور برد و سیستم های راداری و رهگیری بسیار قوی و هوشمندی را بسازیم. یک تفکری هم داریم که هنوز وابسته به کشور های مختلفی هستیم و هرچه قدرت و بودجه است صرف میکنیم که باز هم این وابستگی ادامه داشته باشد و تفکر ما نمی توانیم را اختیار کرده اند.

وی ادامه داد: اینجا نوع نگاه که ما می توانیم و ما باید وابسته باشیم مطرح است، ما در فعالیت های فرهنگی و هنری به این دیدگاه ما می توانیم اعتقاد داریم و با تمام هجمه ها و مشکلات و تفکرات غربی و سست قدم هایی که چند سال آینده ثمرات بسیار قوی و محکم و استواری در راستای فعالیت های فرهنگی هنری به سرانجام می رسانیم.

کانون فرهنگی هنری ثامن با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کند

کانون فرهنگی هنری ثامن با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کندکانون فرهنگی هنری ثامن با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کندکانون فرهنگی هنری ثامن با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کندکانون فرهنگی هنری ثامن با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کند

پایان پیام/565

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتقاد نماینده کنگره آمریکا از حمایت بی، چون و چرای واشنگتن از رژیم صهیونیستی